Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor ons privacy- en cookiebeleid. Door op akkoord te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Offtopic Forum

Help me! Het kost maar 1 minuut. (onderzoek voor school)

None
15 antwoorden
  • Beste lezers,

    Voort het vak M&O (management en organisatie) bij mij op school (4ath) moet ik een onderzoek doen naar marketingbeleid. Nu weten jullie misschien wel (of misschien ook niet) dat de OPTA heeft besloten dat UPC en Ziggo hun netwerk open moeten stellen voor andere bedrijven (het gaat vooralsnog om analoge TV).

    Mijn vraag aan jullie is dus:

    1. Welke aanbieder heb je nu?
    2. Ben je daar tevreden over?
    3. Denk je misschien over te stappen?

    Je kunt gewoon reageren door een antwoord te posten. :D

    Alvast bedankt! :wink:


    Dinges
  • In overleg weer geopend.
  • als het van Jeroen mag, dan is hier mijn antwoord.


    1. Welke aanbieder heb je nu?
    2. Ben je daar tevreden over?
    3. Denk je misschien over te stappen?


    1. Ziggo 120mbit + all-in TV a 105e per maand.
    2. Gaat. 120mbit zou 15mbs moeten opleveren, want nergens in de voorwaarden die wij thuis hebben ontvangen van Ziggo staat dat het TOT 120mbit is, maar dat we [120mbit] internet hebben. Het schommelt tussen 40 en 120mbit.
    3. Ze zijn nu druk bezig om in de hele wijk glasvezel te leggen. Dus Ja.
  • (1) Tele2 Internet + bellen

    (2) Nee, want er wordt 20 mbit beloofd terwijl ze maar 13 mbit leveren

    (3) Ja, over een tijdje verhuis ik en stap ik over op Ziggo internet via de kabel
  • UPC- Fiber Power 25 . Ben er zeer tevreden over.
  • 1. Welke aanbieder heb je nu?
    Ziggo
    2. Ben je daar tevreden over?
    Niet tevreden
    3. Denk je misschien over te stappen?
    Ja omdat ze bij ons ook bezig zijn Glasvezel aan te leggen. Kan ik eindelijk van dat akelige Ziggo af. Als ze het netwerk zouden opgengooien voor concurrentie zou ik ook overstappen naar een andere (als we geen Glasvezel zouden krijgen).
  • Dit 'onderzoek' gaat over (analoge) TV en niet over internet volgens mij, dus snap niet waarom nu ineens iedereen zijn internetabo hier gaat vermelden.

    1. Welke aanbieder heb je nu? Ziggo
    2. Ben je daar tevreden over? Redelijk, gebruik digitale tv, aanbod HD zenders mag wel wat hoger zonder de prijs te verhogen want die is al fors voor het huidige aanbod.
    3. Denk je misschien over te stappen? Als de kabel wordt opengegooid voor andere aanbieders wellicht wel ja
  • 1. Ziggo
    2. Matig.
    3. Zodra er een goed aanbod in prijs/kwaliteit komt ben ik waarschijnlijk weg.
  • 1. Ziggo
    2. Matig tevreden, zenderkeuze beperkt voor het geld, maar voor een deel ligt dat ook aan de programmaraad die Ziggo allerlei zenders opdringt
    3. Enkel als ik dan (zonder meerkosten) kabelinternet kan behouden (nu niet mogelijk)
  • Bedankt voor jullie reacties!

    [quote:0204bafddb="arjant2"]Dit 'onderzoek' gaat over (analoge) TV en niet over internet volgens mij, dus snap niet waarom nu ineens iedereen zijn internetabo hier gaat vermelden. [/quote:0204bafddb]

    Dat klopt.

    [quote:0204bafddb="arjant2"]Dit 'onderzoek' gaat over (analoge) TV en niet over internet volgens mij, dus snap niet waarom nu ineens iedereen zijn internetabo hier gaat vermelden. [/quote:0204bafddb]

    Nogmaals bedankt, en alvast een fijne hemelvaart(svakantie) :wink:
  • vakantie ?



    Mijn antwoorden komen overeen met TV :P
    Ziggo biedt in het alles-in-1 pakket internet en tv.

    Vaak kunnen we om 11u 's avonds de betaalzenders niet ontvangen (hiermee doel ik op film 1.1, 1.2 etc, niet de jeweewa-zenders).

    Wij gaan dus wanneer mogelijk over op glasvezel, want die bieden ook TV aan over glas.
  • Ik ben donderdag en vrijdag vrij, en alle andere mensen bij mij thuis zijn de hele week al vrij…

    Je antwoord had ik al opgenomen in mn resultaten, maar nogmaals bedankt :wink:
  • 1. Welke aanbieder heb je nu?
    UPC (digitaal … analoog is verplicht en 'gratis')

    2. Ben je daar tevreden over?
    Het werkt

    3. Denk je misschien over te stappen?
    Nee, want de helpdesk van UPC is al erg genoeg. Om bij problemen echt van kastje naar muur gestuurd te worden door losse helpdesken zit ik echt niet te wachten.
  • 1. Hi
    2. Ja
    3. Nee



    Ik ben ook aan het afstuderen…

    Mod edit: succes met afstuderen, maar het is hier niet toegestaan om respondenten te werven voor je onderzoek.

    LS[/color:cd62934836]
  • Sorry, maar mijn onderzoek is al voltooid. toch bedankt ;wink: Ik heb naar je onderzoekje gekeken (en ingevuld), behalve de laatste twee vragen, die zijn hetzelfde als 17…..

    Sowieso allemaal hartelijk bedankt: ik had een 9 :D

    Voor geinteresseerden:
    Mijn PO (niet helemaal kloppend…)

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.