Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Offtopic Forum

UPC Horizon Philips

None
3 antwoorden
  • HDCP problemen Philips TV
    beeld verspringt zacht rose hel blauw om de 5 minuten .
    met een hdmi aansluiting .
    dit is de oplossing en werkt voor de volle honderd procent
    zet in het menu van de horizon de beeld verhouding op RGB .
    sinds twee weken geen last meer van dit probleem .
    alles werkt zo als het moet werken
  • Zie ook de derde reactie op deze site: http://www.totaaltv.nl/nieuws/11325/HDCP-update_UPC_Horizon_mediabox_in_aantocht.html

    Dit werkt voor Philips maar voor Sony en misschien anderen merken waarschijnlijk niet.
    UPC is bezig … is bezig … is bezig … met een software update

    Maar UPC heeft meer problemen zie: http://forum.upclive.nl/forum.jspa?forumID=36

    Zelf heb ik glasvezel van KPN sinds 8 maanden en geen problemen, maar afgelopen maandag bij Radar zat de "tribune" vol met KPN klagers.
    Dus soms moet je gewoon geluk hebben.
  • [quote:19edb04bd6="gertcornieuw"]Zie ook de derde reactie op deze site: http://www.totaaltv.nl/nieuws/11325/HDCP-update_UPC_Horizon_mediabox_in_aantocht.html

    Dit werkt voor Philips maar voor Sony en misschien anderen merken waarschijnlijk niet.
    UPC is bezig … is bezig … is bezig … met een software update

    Maar UPC heeft meer problemen zie: http://forum.upclive.nl/forum.jspa?forumID=36

    Zelf heb ik glasvezel van KPN sinds 8 maanden en geen problemen, maar afgelopen maandag bij Radar zat de "tribune" vol met KPN klagers.
    Dus soms moet je gewoon geluk hebben.[/quote:19edb04bd6]

    KPN is helemaal een drollen bedrijf .
    stukken duurder dan de rest en totaal geen service

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.