Vraag & Antwoord

Offtopic Forum

UPC Horizon Philips

Anoniem
None
3 antwoorden
  • HDCP problemen Philips TV
    beeld verspringt zacht rose hel blauw om de 5 minuten .
    met een hdmi aansluiting .
    dit is de oplossing en werkt voor de volle honderd procent
    zet in het menu van de horizon de beeld verhouding op RGB .
    sinds twee weken geen last meer van dit probleem .
    alles werkt zo als het moet werken
  • Zie ook de derde reactie op deze site: http://www.totaaltv.nl/nieuws/11325/HDCP-update_UPC_Horizon_mediabox_in_aantocht.html

    Dit werkt voor Philips maar voor Sony en misschien anderen merken waarschijnlijk niet.
    UPC is bezig … is bezig … is bezig … met een software update

    Maar UPC heeft meer problemen zie: http://forum.upclive.nl/forum.jspa?forumID=36

    Zelf heb ik glasvezel van KPN sinds 8 maanden en geen problemen, maar afgelopen maandag bij Radar zat de "tribune" vol met KPN klagers.
    Dus soms moet je gewoon geluk hebben.
  • [quote:19edb04bd6="gertcornieuw"]Zie ook de derde reactie op deze site: http://www.totaaltv.nl/nieuws/11325/HDCP-update_UPC_Horizon_mediabox_in_aantocht.html

    Dit werkt voor Philips maar voor Sony en misschien anderen merken waarschijnlijk niet.
    UPC is bezig … is bezig … is bezig … met een software update

    Maar UPC heeft meer problemen zie: http://forum.upclive.nl/forum.jspa?forumID=36

    Zelf heb ik glasvezel van KPN sinds 8 maanden en geen problemen, maar afgelopen maandag bij Radar zat de "tribune" vol met KPN klagers.
    Dus soms moet je gewoon geluk hebben.[/quote:19edb04bd6]

    KPN is helemaal een drollen bedrijf .
    stukken duurder dan de rest en totaal geen service

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.