Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Trashcan

Juni 2007: Helpdesk

tulip9
2 antwoorden
  • Helpdesk
    Vragen, antwoorden en tips
  • Hallo luitjes,

    De in dat artikel benoemde klachten heb ik ook gehad op mijn domeinnaam. De oplossing was in mijn geval het uitschakelen van de catch all functie die er uit bestaat dat alle e-mail gericht aan een adres wat niet bestaat binnen je domein, bijv. xyz@mijndomein.nl worden doorgestuurd naar de cath all adres, bij mij default@mijndomein.nl.

    Op het moment dat dit adres verwijderd werd worden alle melding die door mailservers verstuurd worden omdat er een foutief of verkeerd e-mailadres werd gebruikt of zoals in dit geval misbruikt terug gaat naar de mailserver met als antwoord unknown adres en nog een paar regels.

    Hoop dat je hier wat aan hebt.

    Gr.

    Theo

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.