Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Draadloze telefoon: Philips Onis Vox 300

Mobie-2
5 antwoorden
  • Heb vorige week deze telefoon aangeschaft plus een extra handset voor in de slaapkamer.
    Nu is het zo dat de extra handset stoort, tijdens het bellen kraakt ie en soms valt de verbinding compleet weg.
    Met het bellen met de handset die op het basisstation zit heb ik deze problemen niet.

    Zou het kunnen dat ik die extra handset opnieuw moet aanmelden bij het basisstation zodat ie op een andere frequentie gaat werken ?
    Ik heb de mogelijkheid om 8 extra handsets aan te melden op het basisstation dus het lijkt me dat ze allemaal op een andere frequentie werken.
    Het zou ook kunnen dat de extra handset gewoon een defect vertoont maar aangezien de prijs van 169 euro voor een extra set zou dit niet moeten kunnen.

    Wat denken jullie ?
  • ja philips.
    een beetje lampen maar de rest is tr>>>p.
    ps wat heeft dat met computer's (hardeware) te maken.
  • [quote:7a45d24ef9="plextor"]ja philips.
    een beetje lampen maar de rest is tr>>>p.
    ps wat heeft dat met computer's (hardeware) te maken.[/quote:7a45d24ef9]
    ik heb op het forum naar een mogelijke andere gekeken, maar zou niet weten onder welke het dan wel valt
  • dubbele post
  • [quote:1dcf68f719="Mobie-2"]Heb vorige week deze telefoon aangeschaft plus een extra handset voor in de slaapkamer.
    Nu is het zo dat de extra handset stoort, tijdens het bellen kraakt ie en soms valt de verbinding compleet weg.
    Met het bellen met de handset die op het basisstation zit heb ik deze problemen niet.

    Zou het kunnen dat ik die extra handset opnieuw moet aanmelden bij het basisstation zodat ie op een andere frequentie gaat werken ?
    Ik heb de mogelijkheid om 8 extra handsets aan te melden op het basisstation dus het lijkt me dat ze allemaal op een andere frequentie werken.
    Het zou ook kunnen dat de extra handset gewoon een defect vertoont maar aangezien de prijs van 169 euro voor een extra set zou dit niet moeten kunnen.

    Wat denken jullie ?[/quote:1dcf68f719]
    je moet altijd minimaal een keer de extra handset op het basis station zetten om hem aan je nummer te koppelen (op je lokaal telefoon net werk)
    doe dit eigenlijk een keer per maand om het blijvend te houden
    ook na een stroom storing moet je dit doen

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.