Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Laptops van Alid, Lidl Kwaliteit?

None
13 antwoorden
  • Ik heb een vraagje. Weet iemand of de laptops van aldi, lidl etc goede kwaliteit leveren en mocht er iets kapot gaan, is de service etc van garantie goed?
  • Aldi levert op zicht uittekende spullen op dat gebied (is begin dit jaar getest op hardware forum)

    heb zelf 2 laptops van ze.. uitermate tevreden.
  • [quote:e5ce4085e1="ajc"]Aldi levert op zicht uittekende spullen op dat gebied (is begin dit jaar getest op hardware forum)

    heb zelf 2 laptops van ze.. uitermate tevreden.[/quote:e5ce4085e1]

    Hoe zit het met de garantie, en service? Bijvoorbeeld de tijd die je je laptop kwijt bent tijdens reparatie?
  • Uitgaande van de meest voorkomende garantie periode van 1 jaar, lijkt het me dat je je geen zorgen hoeft te maken over de service enz. Want als het eenbeetje meezit, krijg je daar niet mee te maken. Ik bedoel, als het product, in dit geval een Laptop, binnen een jaar niet goed meer functioneerd dan mag je toch wel twijfelen over de zogenaamde kwaliteit van de door Aldi en Lidl verkochte hardware….
  • [quote:0b055dbe83="HoOdLuM™"] Ik bedoel, als het product, in dit geval een Laptop, binnen een jaar niet goed meer functioneerd dan mag je toch wel twijfelen over de zogenaamde kwaliteit van de door Aldi en Lidl verkochte hardware….[/quote:0b055dbe83]

    Als een product binnen een jaar kapot gaat, hoeft dat niet te betekenen dat het rommel is. Zelfs bij de beste merken kan een product met een fabricagefout door de kwaliteitscontrole glippen.

    Wat betreft de service, zou ik nagaan hoe lang je zonder je laptop kan. Bij de computerwinkel om de hoek kunnen ze het probleem vaak verhelpen waar je bij staat. Bij de Aldi zal de laptop naar een technische dienst moeten worden opgestuurd en moet je er rekening mee houden dat je hem zeker een week kwijt bent.
  • Ben zelf zeer tevreden over mijn Aldi laptop. Er zit ook nog eens 3 jaar garantie op. Als er iets stuk zou gaan, dan word deze opgehaald en binnen zeer korte tijd weer bij mij thuis afgeleverd.
  • Morgen is er toch een AMD 2600 + te krijgen met dvd brander bij de lidl :P
  • Laptop in regio 2 vanaf 20/11
    http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20031120.p.Targa_Visionary_Notebook_2600

    Jammer dat ze niet zeggen welke grafische kaart erin zit. Ziet er verder wel goed uit. Is ook niet echt goedkoop; 1449,-
  • Aldi verkoopt MEDION stuff, daar kan je ook gewoon garantie claimen indien nodig. Maar volegns mij is ALDI edlijk makkelijk in terugnemen van spullen.
  • [quote:9fbcfa6258="bronnie3"]Laptop in regio 2 vanaf 20/11
    http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20031120.p.Targa_Visionary_Notebook_2600

    Jammer dat ze niet zeggen welke grafische kaart erin zit. Ziet er verder wel goed uit. Is ook niet echt goedkoop; 1449,-[/quote:9fbcfa6258]

    kwestie van googlen, dan zie je dat onze oosterburen al meer weten.

    [quote:9fbcfa6258]als Grafikkarte ist eine Mobility Radeon 9600 eingebaut[/quote:9fbcfa6258]
    Ati Mobility Radeon 64mb DDR-RAM Onboard
  • zeer goede service!! mijn neef had een prob met zijn pc, heeft dat telefonisch gemeld aan de technische dienst en twee dagen nadien stond er een technieker aan de deur(van duitsland) die heeft er een nieuw stuk in geplaatst en klaar was kees, heeft hem geen duit gekost, hoedje af voor de service zou ik zeggen
    elie
  • Dat klinkt idd goed
  • Ik heb de 40100 laptop van aldi

    Prima ding.

    Nadeel is de ventilator. Deze springt elke 20-30 sek even aan op een soort vollast om daarna snel af te zakken en weer uit te gaan.

    Als je de laptop flink wat werk geeft gaat de ventilator veel regelmatiger draaien.

    Ik kan er prima me leven

    Aldi
    30 dagen niet goed geld terug.

    Drie jaar garantie op laatste laptop aanbieding. Service door medion.
    Maar Aldi blijft natuurlijk verantwoordelijk. Mocht medion in die 3 jaar niet meer bestaan kan je gewoon bij aldi terecht.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.