Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

modemprobleem

Anoniem
DiTn
8 antwoorden
  • heb een nieuwe pc geconfigureerd, met een soft-modem (agere of iets)
    De modem werkt probleemloos in mijn pc, maar als ik in die nieuwe pc een verbinding wil maken met internet (via tiscali & telenet geprobeerd) krijg ik de foutmelding "externe computer reageert niet" De modem hoor je het nummer 'draaien' en daarna ruis dan slaat hij af.
    Heb al meerdere malen de modem verwijderd en herinstalleert, de verbinding opnieuw gemaakt, maar steeds hetzelfde probleem, ook de helpdesk van tiscali heeft niks geholpen.
  • Je hebt de kabels in het modem goed aangesloten, de inkomende telefoon lijn in LINE en eventueel een extra toestel of doorlus kabel in PHONE ?
  • [quote:48602a222d="Peter Vooges"]Je hebt de kabels in het modem goed aangesloten, de inkomende telefoon lijn in LINE en eventueel een extra toestel of doorlus kabel in PHONE ?[/quote:48602a222d]

    telefoon lijn zit in line, er is geen andere telefoon op de modem aangesloten
  • En als je op dat zlefde stopkontakt een telefoon aansluit en het betreffende nummer draait krijg je wel een modem aan de lijn ?
  • [quote:842cb401bd="DiTn"]ook de helpdesk van tiscali heeft niks geholpen.[/quote:842cb401bd]
    Maar wat zeiden ze dan bij Tiscali?
    We weten het ook niet meer, zoek het zelf maar uit?

    Ik begrijp dat nooit, als ik een klant aan de telefoon krijg help ik hem tot ik er bij neer val of langs moet gaan.

    Ik heb overigens nog nooit een helpdesk gebeld.
  • Externe computer reageert niet, dan is het is probleem bij het willen verbinding leggen met de server van de provider.
    Zijn je drivers aangepast voor je nieuwe computer, of gebruikt ie de standaard drivers van windows.
  • na wat ik afgelopen weekend van meerdere kanten allemaal over tiscali hoorde: neem een échte provider!
  • Ikzelf ben tevreden over Tiscali, geen problemen de laatste 2 jaar.
    Enne, wat is een echte provider.
    Splitters op de goede plaats ?
    Lijn getest voor ADSL?
    De Goeie drivers erop ?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.