Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

(Slechte) ervaring met IBM, nú Hitachi hdd?

Hans.Vosman
2 antwoorden
  • Zijn er nog meerdere mensen die hiermee een slechte ervaring hebben? Ik had een kapotte IBM hdd, waar nog garantie opzit tot 11-2004. Ik heb de zaak eerst aangekaart bij IBM, die mij naar Hitachi verwees. Zij schijnen de IBM-hdd-divisie overgenomen te hebben. Ik kreeg een mail van hen met een R.M.A. nummer. Dit heb ik duidelijk op de envelop geschreven die ik naar hen toegestuurd heb. Netjes verpakt. Nu beweert Hitachi dat ik geen recht heb op garantie omdat ik geen deugdelijk ontvangstbewijs van TPG-post bezit. (ik heb wel een bonnetje) De hdd zou daar nooit aangekomen zijn. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik stuur vaak allerlei zakenvia de TPG, maar er is nog nooit iets zoekgeraakt. Zijn er nog meerdere mensen die zoiets meegemaakt hebben?
  • Ik heb 'm nog niet weggebracht, maar de verkoper van de helaas niet meer te formatteren schijf, waarvan ik na 2 jaar nog het bonnetje heb, liet weten dat ik de schijf maar mee moet nemen, hij regelde het wel. Ik koop mijn spullen altijd in Aken (D) waar ik inmiddels ook zelf woon.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.