Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

snif mijn plextor is stuk

6 antwoorden
  • heb iets meer dan een anderhalf jaar terug een plextor 40/12/40 gekocht maar hij is nu stuk, en heb nog wel onsite garantie maar hoe maak ik contact met die mensen kan geen nummer vinden? alvast bedankt
  • [url]http://www.plextor.be/Nederlands/technical/todo.html[/url] suc6
  • Anderhalf jaar ? Een plextor heeft toch wel meer garantie dan 1 jaar ? Kun je er niet gewoon mee terug naar de leverancier ?
  • ik heb 2 jaar garantie maar heb onlangs de winkel waar ik dat ding vandaan had ook al 2 andere kapotte dingen daar terug gebracht maar konden er niks aan vinden, terwijl het niet meer goed deed. en toen bracht ik die plextor er ook nog eens heen en daar konden ze wel wat aan vinden maar wilden hem niet opsturen. (de winkel was norrod leeuwarden) dus ik heb schoon genoeg van die winkel! :evil: dus nu moet ik dat ding opsturen op een heel slecht moment dat ik dat ding nodig ben.
  • In de computertotaal van deze maand ston achterin een artikel over dergelijke garantie perikelen, volgens de wet moet je bij de leverancier zijn !
  • Je moet idd bij de leverancier zijn, maar zoals hij aangeeft weigert deze mee te werken. In dat geval zit je als consument met een probleem, je kan je recht wel afdwingen via de rechter maar voor de kosten daarvan koop je een hele mooie nieuwe brander. Meldt gewoon bij Plextor wat je probleem is en dat de winkelier het weigert voor je te regelen, vaak kan het dan ook wel via hun.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.