Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

gericom

None
6 antwoorden
  • LS
    Ja over Gericom weet ik nu alle minikwaliteit en slechte service.

    2 jaar geleden kocht ik een Gericom-monitor De service in nederland was 0.

    Via internet kwam ik aan het adres Domke in hamburg.
    Na enige mails was men bereid de defecte monitor te ruilen voor een nieuwe geheel volgens
    de garantievoorwaarden.

    helaas ook mijn nieuwe monitor was in 4 weken! kapot.
    Dus deze weer naar hamburg. Ik kreeg weer een nieuwe.
    Op 9-3-2003 verzond ik de kapotte naar hamburg

    Nu maar 2004! krijg ik een rekning en een aanmaning: de kapotte monitor zou niet aangekomen zijn.
    Naast een miserabele kwaliteit wordt je bij Domke Monitorklinik.com –www.monitorklinik.com
    ook nog voor leugenaar uitgemaakt!

    Een kennis adviseerde mij niet reageren op de brieven van Domke
    Dit lijkt mij niet verstanding. Hoe los ik dit probleem?
    Bedankt voor info!
  • Heb je wel een bewijsje gekregen? Had bijna dezelfde troubles met gericom. Was ook met die domke in duitsland. Kreeg keurig een nieuwe monitor die na een paar maanden ook naar de maan ging. De oude was nooit opgehaald, en kreeg ook een rekening. Dat was 2 jaar na dato. Het lijkt me redelijk dat je na 6 maanden niks meer horen het ouwe ding weg gooit. Maar ik had hem nog in de berging staan. Hij is uiteindelijk opgehaald. Die goedkope …merken komen er hier niet meer in.
  • Als je geen bewijs hebt dat je 'm hebt opgestuurd, heb je geen poot om op te staan. Aan de andere kant lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze kosten gaan maken om jou te dagvaarden o.i.d. Het is echter ook niet redelijk lijkt me om na een jaar te gaan klagen dat ze niets hebben ontvangen. Zelfs als je een bewijs van verzending had gehad, ga je dat geen jaar bewaren. Ik zou de gok wagen en niet reageren.
  • Ja inderdaad NOOIT weer gericom
    Minimale kwaliteit en GEEN service!


    Dank voor reakties!
  • Zijn er in de familie 2 die zo'n tft scherm van t merk hebben gekocht. Houd me hart vast.
  • laat die gasten het maar lekker uitzoeken, hadden ze maar meteen moeten klagen en niet na een jaar dat slaat toch nergens op? ik zou de gok ook wagen en niet betalen

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.