Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Garantie Acer Computer

Bosje
2 antwoorden
  • Hallo,

    Sorry, voor mijn gebrekkig Nederlands, ik komen uit Taiwan, en ik heb een klacht over Acer Computer.

    Eind 2003 heb ik een zo'n "high-end" laptop van Acer(Travelmate 803LMi) gekocht voor 2100 Euro. Na drie manden verscherm er een verticaal lijntje in het scherm. Ik heb drie keer geprobeerd Acer klantservice te bellen, die is een 0900 nummer kost 22 euro cent per minuten, 1st keer 10 minuten, 2ed keer 20 minuten, in 3ed keer over een half uur krijgen ik pas iemand aan de lijn (Acer laat systematische mensen lang wacht).

    Bijna elke laptop fabrikant biedt “collect & return” service, Acer heeft zo standaard service niet, ik moet de laptop opsturen. Na een mand op 22 maart 2004 krijg ik mijn laptop terug, maar tot mijn strong verbazing, de laptop is niet repareert, wel verder beschadigd, het scherm is barst! En er is een brief bij vermeld dat vanwege de laptop zwaar beschadig is valt niet in de garantie.

    Meteen bellen krijg ik niet aan de lijn, brieven sturen geen antwoord, stuur ik de laptop voor 2ed keer Acer toe, na twee weken krijgen ik een e-mail van de heer Martin Baselier van Acer klantservice, hij bied mij twee optie, of de laptop naar me terug zonder reparatie of laat repareren op mij kost.

    Deze laptop is geen half jaar oud en nu is bijna twee mand in Acer reparatie center legen. Ik wist Acer doet niet goed met klantservice (Acer heeft niet zo goed name in Azië, daar is Acer helemaal niet populair), maar hier is hem heel populair en Acer is wel Taiwanese merk, maar nu.

    Het scherm beschadiging is direct te zien, gedurende reparatie heb ik meerde keren gevraagd over de status, Acer helpdesk gaaf aan de volgend:
    XX 03-3-2004 wating spare
    XX 02-3-2004 in repair
    PST 25-2-2004 (ik heb het pakket op 23-2-2004 versturend)
    In eest instantie was zij bezig met reparatie (niet zwaar beschadig), wacht voor de onderdelen, en daarna gebeurt wat word de laptop zwaar beschadigt. In telefoon contact vroeg ik de heer Baselier waarom duurt een mand pas ontdekt iets men binnen enkel second kan zien, hij antwoord was Acer laat apparaat voor reparatie sowieso drie weken legen, pas naar drie weken word doos open, dit geloof ik niet. Toen ik laat weet dat ik hij optie onaanvaardbaar vind en wel de zak naar de recht slepen, de heer Baselier lachen mij uit:"naar recht is veel duurder dan de reparatie!"

    Ik wil niet laat afpersing. Wat is u advies?

    Bij voorbaat mijn dank.

    Hoing shi
  • Het is een lang verhaal en het probleem is niet 123 op te lossen denk ik.
    Je kan proberen naar programma's zoals Kassa of Ook dat nog te stappen.
    Ook kun je bij o.a. de consumentenbond aankloppen met je klacht.
    Wie weet kunnen zij je verder helpen en in ieder geval advies geven.
    Succes!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.