Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Cartridge WeCare weigert dienst

None
6 antwoorden
  • Ik heb een maand of 2 een cartridge in mijn HP 970Cxi (kleur).
    En die weigert nu dienst. Hij is beslist niet leeg. Zodra de klep van de printer dicht is, gaat het foutlampje knipperen. Door te wisselen met de oude cartidges ben ik er achter gekomen dat het gaat om de kleurencassette.
    Ik heb de contactpunten op de printer schoongemaakt, en ook op de cartridge. Oude lege cassettes (overigens niet van WeCare) doen het wel
    Maar helaas………….

    Iemand een idee, tip of truc?
  • Je hebt het plastic afdektape wel afgehaald :roll:
  • [quote:1f2595a826="Johnny321"]Je hebt het plastic afdektape wel afgehaald :roll:[/quote:1f2595a826]

    Uiteraard, ik ben er al 2 maanden mee aan het printen.
  • Ja, je moet eens kijken bij jqink.nl waar een artikel staat om de printer om de tuin te leiden waardoor die denkt dat je cartridge vol is. Het betreft de zogenaamde plakband plak-en-verplaats methode op de contactpuntjes en zo een interne reset verkregen wordt.
  • [quote:fce942b68f="Nelson Lau"]Ja, je moet eens kijken bij jqink.nl waar een artikel staat om de printer om de tuin te leiden waardoor die denkt dat je cartridge vol is. Het betreft de zogenaamde plakband plak-en-verplaats methode op de contactpuntjes en zo een interne reset verkregen wordt.[/quote:fce942b68f]

    Mja, ik ken het öm de tuin leiden"van een cartridge. Ik vul ze zelf al sinds jaren zelf bij.

    Maar dat was het probleem niet, de cartridge was nog zeker voor de helft vol (ook softwarematig gaf hij dat aan).

    Wat er wel aan de hand was/is weet ik niet, maar na wat heen en weer geschuif doet-ie het weer. Waarschijnlijk toch iets met de contacten….

    Maar allemaal bedankt voor het meedenken!
  • Ik heb iig wel slechte ervaringen met de wecare cardridges voor HP. Hele slechte prints en onscherp.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.