Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Cartridge WeCare weigert dienst

6 antwoorden
  • Ik heb een maand of 2 een cartridge in mijn HP 970Cxi (kleur). En die weigert nu dienst. Hij is beslist niet leeg. Zodra de klep van de printer dicht is, gaat het foutlampje knipperen. Door te wisselen met de oude cartidges ben ik er achter gekomen dat het gaat om de kleurencassette. Ik heb de contactpunten op de printer schoongemaakt, en ook op de cartridge. Oude lege cassettes (overigens niet van WeCare) doen het wel Maar helaas............. Iemand een idee, tip of truc?
  • Je hebt het plastic afdektape wel afgehaald :roll:
  • [quote:1f2595a826="Johnny321"]Je hebt het plastic afdektape wel afgehaald :roll:[/quote:1f2595a826] Uiteraard, ik ben er al 2 maanden mee aan het printen.
  • Ja, je moet eens kijken bij jqink.nl waar een artikel staat om de printer om de tuin te leiden waardoor die denkt dat je cartridge vol is. Het betreft de zogenaamde plakband plak-en-verplaats methode op de contactpuntjes en zo een interne reset verkregen wordt.
  • [quote:fce942b68f="Nelson Lau"]Ja, je moet eens kijken bij jqink.nl waar een artikel staat om de printer om de tuin te leiden waardoor die denkt dat je cartridge vol is. Het betreft de zogenaamde plakband plak-en-verplaats methode op de contactpuntjes en zo een interne reset verkregen wordt.[/quote:fce942b68f] Mja, ik ken het öm de tuin leiden"van een cartridge. Ik vul ze zelf al sinds jaren zelf bij. Maar dat was het probleem niet, de cartridge was nog zeker voor de helft vol (ook softwarematig gaf hij dat aan). Wat er wel aan de hand was/is weet ik niet, maar na wat heen en weer geschuif doet-ie het weer. Waarschijnlijk toch iets met de contacten.... Maar allemaal bedankt voor het meedenken!
  • Ik heb iig wel slechte ervaringen met de wecare cardridges voor HP. Hele slechte prints en onscherp.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.