Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Creative Support is 3x niks!

8 antwoorden
  • wordt echt gek van die creative support, werken daan echt een stel ............................ Stuur je een support mail dat je oortjes van je creative het niet doen, 4 mails verder willen ze allerlei onnodige gegevens weten en dan krijg je: [quote:3820516ebc]U stuurt een copy van het aankoopbewijs samen met uw klanten nummer naar volgend fax nummer: .... > xxxx of per email naar: rma@europe.creative.com Gelieve dit bewijs op de sturen binnen 2 weken na deze aanvraag anders wordt uw RMA geannuleerd. Vervolgens krijgt u een email met daarin het RMA nummer en addres waar u de defecte Jukebox Zen NX mee terugstuurt. Indien u nog vragen heeft kunt u die altijd stellen. Met vriendelijke groet Inge Nielsen Technical Support Creative Labs Europe[/quote:3820516ebc] om gek van te worden, mijn creative is niet kapot :roll: het is ook 9/10 keer dezelfde medewerker want heb ook al 2 jaar problemen met mijn boxenset. [quote:3820516ebc]ndien het spel niet de optie heeft gebruikt deze vaak de standaard ingestelde optie van de geluidskaart. Hieronder nogmaals de link. Indien deze niet werkt vanuit de mail, dan kunt u die kopieren en plakken in uw browser. http://dmzweb4.europe.creative.com/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE/,/?St=766,E=0000000000019070949,K=1028,Sxi=0,Question17339=obj(17339):obj(17341) Met vriendelijke groet, Norman Van Geerke Technical Support Creative Labs Europe [/quote:3820516ebc] Ja heel leuk maar die link werkt dus gewoon niet... Heeft iemand anders ook van deze ervaringen?
  • Wees blij dat er uberhaupt gereageert wordt op je mailtjes, dat hoef je bij bijvoorbeeld Asus niet te verwachten.
  • lijkt wel een [b:f0ea7bdae1]auto generated[/b:f0ea7bdae1] email bericht met standaard text
  • Vind jammer dat de webchat is verdwenen, vroeger kon je op diverse sites nog wel eens chatsesies voeren met ECHTE engineers, dit is dan mogelijk omdat er 2 voor de hele wereld zijn, ff kwartietje wachten maar dan spreek je tenminste met iemand die weet waar hij het over heeft en niet iemand die zo'n standaard lijstje afloopt.
  • Iemand die service gaat verlenen daar is een werknemer en een werknemer kost bakken met geld dus het is logisch dat ze slegt opgeleide goedkoper werknemers nemen lijkt me. Maar als je die oordopjes bedoelt, waarom maak je je zo druk om die dingen je kan toch voor een paar euro een paar nieuwe halen?
  • [quote:af501d3461="pcguy"]Iemand die service gaat verlenen daar is een werknemer en een werknemer kost bakken met geld dus het is logisch dat ze slegt opgeleide goedkoper werknemers nemen lijkt me. Maar als je die oordopjes bedoelt, waarom maak je je zo druk om die dingen je kan toch voor een paar euro een paar nieuwe halen?[/quote:af501d3461] er zaten van die dure bij, kost 30 euro in de winkel (als het niet meer is...) maar volgens jou is goede service niet nodig :-? hoort er gewoon bij als je een product koopt, een zaak als creative is groot genoeg om een fatsoenlijke support te hebben.
  • Ik zeg niet dat service niet nodig is maar ik zeg dat het heel begrijpelijk is dat ze een of andere niksnut erneer zetten omdat die goedkoper is. En dat die doppe zo duur waren wist ik ook niet :oops:
  • [quote:ee7676e9e8="Ruudfeen"]Wees blij dat er uberhaupt gereageert wordt op je mailtjes, dat hoef je bij bijvoorbeeld Asus niet te verwachten.[/quote:ee7676e9e8] die ervaring kan ik zeker niet bevestigen, heb nog altijd netjes en correct antwoord van ze gekregen....

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.