Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Probleem met webcam

11 antwoorden
  • Hey, Ik heb een heel vaag probleem met mn webcam. Als ik bv met MSN Messenger met iemand een videogesprek voer, krijg ik i.p.v een duidelijk normaal kleuren beeldje een voor de helft groen en voor de andere helft een paars beeldje. Het gaat hier om de Trust SpyC@m 300XS. Ik heb de nieuwste drivers al geinstalleerd. Op een andere PC werkte hij wel gewoon goed.. :-? ff voor de duidelijkheid nog een plaatje: [img:6d090f0936]http://img64.exs.cx/img64/961/naamloos27.jpg[/img:6d090f0936] Zo ziet het eruit dus.. Thnx alvast voor je reactie! :)
  • je kan evt. proberen via de gratis support van trust? http://www.trust.nl/service/service.htm
  • Bedankt, ik zal et eens proberen. :D
  • Alle instellingen nalopen en de software opnieuw installeren heb je al gedaan lijkt me?
  • [quote:95b5586975="stefanpack"]Alle instellingen nalopen en de software opnieuw installeren heb je al gedaan lijkt me?[/quote:95b5586975] Jep, heb ik allemaal gedaan. :) Bedankt iig. :)
  • Wat me opvalt is dit: [img:58f73e1bd1]http://img70.exs.cx/img70/4603/naamloos26.jpg[/img:58f73e1bd1] Terwijl ik toch 100% zeker weet dat ik de juiste drivers geinstalleerd heb.. :-? Zelfs al meerdere keren... Ik heb ook nog de oudere drivers geprobeerd, dit helpt ook niet.
  • ik neem aan dat je pas na de installatie van de software en opstarten de webcam hebt aangesloten? Zo niet, webcam afkoppelen, alle software verwijderen. Opnieuw starten, software installeren, opnieuw starten en dan pas de cam aansluiten. Probeer het evt. eens op een andere aansluiting of met een ander kabeltje. ps. wel installeren en verwijderen vanuit een account met volledige rechten!
  • Ander kabeltje wordt lastig, het is namelijk een speciaal kabeltje voor dat ding gemaakt. Ik zal het nog wel ff een keer proberen op de manier zoals jij aangeeft. Bedankt iig. :D
  • Helaas, ik heb precies gedaan wat je zei maar het probleem is er nog steeds... :-?
  • dan zou ik het als ik jouw was maar even via de trust support proberen! Wellicht dat ze daar vaker van het probleem hebben gehoord.
  • [quote:2f89932b21="rev"]dan zou ik het als ik jouw was maar even via de trust support proberen! Wellicht dat ze daar vaker van het probleem hebben gehoord.[/quote:2f89932b21] Ja, denk dat ik het morgen ofzo maar ff probeer. in ieder geval hartstikke bedankt! :D

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.