Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

CanoScan Lide20

Anoniem
papaya
4 antwoorden
  • Ik ben in het bezit van een CanoScan Lide20. Als ik wil scannen, krijg ik volgende:

    [img:97f3fab592]http://users.pandora.be/eric.ottevaere1/scan.gif[/img:97f3fab592]

    [img:97f3fab592]http://users.pandora.be/eric.ottevaere1/scan1.gif[/img:97f3fab592].

    Ik heb reeds het programma herinstalleerd, USB stekker uitgetrokken, maar het blijft hetzelfde. Waarbij komt het en hoe is het op te lossen.
  • de scanner wordt kennelijk niet ontdekt.
    deïnstalleer alle van canon gekregen software.
    sluit de pc af.
    ontkoppel de scanner.
    start pc
    installeer de software opnieuw.
    sluit de scanner pas aan als
    - de installatieprocedure van de software daarom vraagt.
    - of als de installatie van de sotware geheel is voltooid (dus inclusief eventueel opnieuw opstarten van de pc.
  • Heb je die scanner pas voor het eerst aangesloten, of heeft ie hiervoor goed gewerkt? Ik zou iig alle bijbehorenfde software even verwijderen en de scanner uit de lijst met hardware gooien in apparaatbeheer. Dan de scanner afkoppelen, windows een keer herstarten, en het spul volgens de handleiding weer installeren.

    edit; ik zie dat ik net te laat ben met m'n reactie.
  • de scanner heeft voordien prima gewerkt.

    Nu zal ik volgende proberen: [b:8148ad2b86]de scanner wordt kennelijk niet ontdekt.
    deïnstalleer alle van canon gekregen software.
    sluit de pc af.
    ontkoppel de scanner.
    start pc
    installeer de software opnieuw.
    sluit de scanner pas aan als
    - de installatieprocedure van de software daarom vraagt.
    - of als de installatie van de sotware geheel is voltooid (dus inclusief eventueel opnieuw opstarten van de pc.[/b:8148ad2b86]

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.