Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

CanoScan Lide20

papaya
4 antwoorden
  • Ik ben in het bezit van een CanoScan Lide20. Als ik wil scannen, krijg ik volgende:

    [img:97f3fab592]http://users.pandora.be/eric.ottevaere1/scan.gif[/img:97f3fab592]

    [img:97f3fab592]http://users.pandora.be/eric.ottevaere1/scan1.gif[/img:97f3fab592].

    Ik heb reeds het programma herinstalleerd, USB stekker uitgetrokken, maar het blijft hetzelfde. Waarbij komt het en hoe is het op te lossen.
  • de scanner wordt kennelijk niet ontdekt.
    deïnstalleer alle van canon gekregen software.
    sluit de pc af.
    ontkoppel de scanner.
    start pc
    installeer de software opnieuw.
    sluit de scanner pas aan als
    - de installatieprocedure van de software daarom vraagt.
    - of als de installatie van de sotware geheel is voltooid (dus inclusief eventueel opnieuw opstarten van de pc.
  • Heb je die scanner pas voor het eerst aangesloten, of heeft ie hiervoor goed gewerkt? Ik zou iig alle bijbehorenfde software even verwijderen en de scanner uit de lijst met hardware gooien in apparaatbeheer. Dan de scanner afkoppelen, windows een keer herstarten, en het spul volgens de handleiding weer installeren.

    edit; ik zie dat ik net te laat ben met m'n reactie.
  • de scanner heeft voordien prima gewerkt.

    Nu zal ik volgende proberen: [b:8148ad2b86]de scanner wordt kennelijk niet ontdekt.
    deïnstalleer alle van canon gekregen software.
    sluit de pc af.
    ontkoppel de scanner.
    start pc
    installeer de software opnieuw.
    sluit de scanner pas aan als
    - de installatieprocedure van de software daarom vraagt.
    - of als de installatie van de sotware geheel is voltooid (dus inclusief eventueel opnieuw opstarten van de pc.[/b:8148ad2b86]

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.