Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Kan niet defragmenteren c.q. harde schijf controleren

jawtje
3 antwoorden
  • Ik wilde eens wat 'housekeeping' doen. O.a. harde schijf defragmenteren. Om - inmiddels vergeten reden - moest eerst de harde schijf gecontroleerd worden zei het defragmentatieprogramma.
    Daarbij kom ik in een loop.
    Het vindt
    [i:aceede4ae8]De map C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{CCA130AA-AB4D-4629-9EE6-C7F9E057459D}\Microsoft\Outlook Express bevat onjuiste gegevens over cleanup.log.[/i:aceede4ae8]
    [b:aceede4ae8]Repareren[/b:aceede4ae8] helpt blijkbaar niet want na hervatting krijg ik dezelfde melding. Ook de optie [b:aceede4ae8]Negeren en doorgaan[/b:aceede4ae8] lost niets op; steeds stuitert het programma op deze onvolkomenheid.
    Wat kan ik hieraan doen om toch de rest te controleren etc.
    Volgens mij is het betreffende bestand mijn gehele OutlookExpress en ben ik te huiverig om dit te verwijderen want hoe moet ik dan weer verder (eigenlijk opnieuw beginnen zonder de historie kwijt te zijn)?
  • kan je het bestand nbiet op een floppy zetten ofzo (of branden), en dan pas weghalen, dan heb je 'm altijd nog!

    Probeer ook eens wat virusscanners, zoals NOD32 ofzo
  • Probeer het hier eens mee http://www.geocities.com/coolvicki7/SpeeDefrag.html

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.