Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Kan niet defragmenteren c.q. harde schijf controleren

3 antwoorden
  • Ik wilde eens wat 'housekeeping' doen. O.a. harde schijf defragmenteren. Om - inmiddels vergeten reden - moest eerst de harde schijf gecontroleerd worden zei het defragmentatieprogramma. Daarbij kom ik in een loop. Het vindt [i:aceede4ae8]De map C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{CCA130AA-AB4D-4629-9EE6-C7F9E057459D}\Microsoft\Outlook Express bevat onjuiste gegevens over cleanup.log.[/i:aceede4ae8] [b:aceede4ae8]Repareren[/b:aceede4ae8] helpt blijkbaar niet want na hervatting krijg ik dezelfde melding. Ook de optie [b:aceede4ae8]Negeren en doorgaan[/b:aceede4ae8] lost niets op; steeds stuitert het programma op deze onvolkomenheid. Wat kan ik hieraan doen om toch de rest te controleren etc. Volgens mij is het betreffende bestand mijn gehele OutlookExpress en ben ik te huiverig om dit te verwijderen want hoe moet ik dan weer verder (eigenlijk opnieuw beginnen zonder de historie kwijt te zijn)?
  • kan je het bestand nbiet op een floppy zetten ofzo (of branden), en dan pas weghalen, dan heb je 'm altijd nog! Probeer ook eens wat virusscanners, zoals NOD32 ofzo
  • Probeer het hier eens mee http://www.geocities.com/coolvicki7/SpeeDefrag.html

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.