Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

nVidia ASUS Extreme N5750 256MB TD GEEN BEELD:S

Sander1337
4 antwoorden
  • ik heb nu voor een half jaar een ASUS EN5750 videokaart (FX5700 met pci-e) en tot de van vandaag heeft tie het goed gedaan…. zoals ik al zei.. tot de dag van vandaag…. vanmorgen zette ik namelijk mijn computer aan en kwam er geen beeldscherm door….. ik had een ander beeldscherm erop aangesloten dat precies het zelfde deed : NIKS:P
    (de computer startte wel op (hoorbaar:P))

    ik heb daarna geprobeerd ASUS te bellen…. daarbij vond ik tot mijn grote verbazing dat ASUS alleen voor notebooks een nederlandse hulplijn heeft…. en dat ik voor videokaarten naar ASUS DUITSLAND moet bellen…. dit vind ik toch wel wat ver gaan aangezien er op de doos staat dat ASUS Service een van de beste is….daarnaast is mijn duits niet goed…. er is wel een nederlandse hotline… maar daar wordt niet binnen 10 minuten opgenomen dus daar hebben we niks aan…..
    HEEFT IEMAND EEN ADVIES???

    Sander Monster

    PS er zit 3 jr garantie op de kaart
  • Je zou je systeems eens met een andere kaart moeten starten, dan weet je iig zeker dat het probleem in je videokaart zit.
    Als dat zo is: terug gaan voor de garantie.
  • ik snap niet dat je zelf ASUS wil bellen .
    je heb drie jaar garantie op de kaart.
    dus hop hop naar de pcboer :lol: :lol:
  • Ik heb geen 2e PCI-E kaart om het te probereren…

    En de PC boer zit zon 140 kilometer hier vandaan…. ik heb de videokaart op een beurs gekocht….

    Ik heb inmiddels een klacht via de ASUS site ingedient…. en ze zouden me zo spoedig mogelijk antwoorden….

    iig bedankt

    Sander

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.