Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Geen ActiveSync meer !

doortje
12 antwoorden
  • Ik kan geen verbinding meer maken met mijn Pocket PC en de computer.

    Wanneer ik mijn Pocket PC inplug, verschijnt wel het popupscherm "Naar wijzigingen zoeken", maar na 2 seconden wordt de verbinding al verbroken.

    Ik heb intussen ActiveSync opnieuw geïnstalleerd (versie 3.8.0). Aan de bekabeling ligt het ook niet.

    Computer al meermaals opnieuw opgestart en Pocket PC al meermaals gereset.

    Het gaat om een iPAQ 2210 van HP

    Zijn er slimme computerfreaks ? :cry:
  • Probeer het op een anedere USB poort bv 2.0
  • Op geen van de drie USB-poorten werkt het. Intussen nog eens geprobeerd na herinstallatie van ActiveSync, maar nog altijd zonder resultaat. Het zijn drie 2.0 poorten die ik heb.
  • in aparaatbeheer heb je ook geen vraagtekens of uitroeptekens bij USB adapters of controllers ?
  • Neen, ook niet :(
  • Nieuwe partnership aan proberen te maken?
  • Partnership ? Wat bedoel je precies ? Ik ben een leek in het vak…
  • Partnership houd in dat wanneer je de PDA aansluit Activesync kijkt naar de naam van je PDA en als deze overeenkomt met de partnership begint te syncen.

    Wat ik denk is dat de partnership niet correct meer werkt waardoor er een fout optreed. Zie je na het syncen ook een kruisje staan?? Je kunt de partnership altijd verwijderen zonder dataverlies en Activesync zal bij het aansluiten van de PDA automatisch een nieuwe partnership laten configureren.
  • Er staan inderdaad vier partnerships. Ik heb de drie foutieve verwijderd. Maar nog altijd zonder resultaat. Ik heb dan alle partnerships verwijderd en een nieuwe kunnen maken, maar ook nog altijd zonder resultaat.

    Ik zie na het syncen geen kruisje staan, mijn taakbalk-ikoon is tijdens de verbinding groen, wanneer er geen verbinding is grijs.

    Ik gebruik de nieuwste versie van ActiveSync 3.8.0
  • Je kunt de PDA een softe reset geven zonder data verlies. Je ziet ergens aan de zijkant of onderkant een klein gaatje waar jeje pennetje in kunt drukken. Als je deze er voorzichtig in drukt voel je een clickje. Dan is hij gereset. Als dit geen soelaas bied kun je nog een harde reset proberen maar dan wis je alles op de PDA incl. alle instellingen.

    Als het niet erg is dat de PDA leeg wordt gemaakt kun je dat rustig proberen. Als er gevoelige data opstaat kun je eens proberen om Activesync op een andere pc te installeren en daarmee te syncen.
  • Hoe doe je een harde reset ? Soft reset heeft geen resultaat :cry:
  • op de voorkant knopje 1 & 4 (Calender & iTask) ingedrukt houden en tegelijkertijd stylus in gaatje op de achterkant duwen, alle knopjes ingedrukt houden tot het scherm vervaagt, knopjes & stylus loslaten
    batterij reactiveren (iPAQ aansluiten op netstroom of soft reset uitvoeren).

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.