Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Shuttle barebone: service importeur langzaam

None
3 antwoorden
  • Zijn er meer mensen met (slechte) ervaringen met de snelheid waarmee de importeur technische problemen oplost? Ik zit nu al meer dan een maand te wachten op een vervangend moederboard nadat de eerste (na net iets meer dan een jaar!) overleed…
  • wat is voor jouw een goede tijd ? Heb je al gebeld ?
    3-4 weken is een redelijke tijd zou ik zeggen.
  • De pc werd voor reparatie ingeleverd op 8 augustus. Een week later ging hij richting Shuttle. Inmiddels is hij dus een week of zeven onderweg, en nog niet terug bij de dealer… Natuurlijk een aantal keren gebeld, maar dealer en Shuttle schijnen geen haast te hebben. Na hoeveel weken mag je als klant om een vervangende pc gaan vragen?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.