Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

RAM, waar zit het probleem, historie

1 antwoord
  • Ik heb dus een totaal nieuw systeem samengesteld, en bijna alle onderdelen komen van bij 4launch, staat bekend over zen goede service en idd op iedere mail wordt direct geantwoord en je krijgt de suport die je moet hebben echter ik begin men twijfels te krijgen. hier het verhaal in korte stappen. - alles komt toe netjes verpakt - systeem wordt samengestoken, werkt voor geen meter - na contact met 4 launch veronderstellen we dat het moederbord kapot is - moederbord wordt opgestuurd (26 euro voor mijn rekening), wordt bevestigd dat er een defect was - moederbord komt terug , systeem komt iets verder, maar niet veel verder, ik probeer ander ram geheugen en systeem werkt - na contact met 4 launch mag ik het ram geheugen terug opsturen, 6 euro verzendkosten voor men rekening, ram geheugen wordt bij hen defect bevonden en ze gaan me nieuw opsturen - nieuw ram geheugen komt toe bij mij, werkt niet, 100% hetzelfde probleem als voordien, 1 module erbij die voor geen meter werkt en het systeem niet laat doorstarten. mail verstuurd naar 4launch, hoe dit mogelijk is en wat er nu moet gebeuren, of het probleem bij hen ligt (kapotte met nieuwe modules gewisseld) of bij corsair de geheugenfabrikant . tot nu toe geen antwoord gehad van hen, ik wacht af. Zijn hier nog andere mensen die problemen hebben met corsair modules die totaal niet aan de praat te krijgen zijn ? het is twinx 1Gb XMS CL 2.0 gehegen. heb ook reeds dingen geprobeerd door bios timings te veranderen, alle modules aanvaarden het en werken perfect behalve die ene module die wil maar niet

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.