Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Boxen Kapot (Logitech Z-5500)

Anoniem
None
12 antwoorden
  • Hoi,

    Ik heb 2 maanden geleden nieuwe boxen gekocht ( Logitech Z-5500 Digital (5.1) ). Opeens ging mijn panel niet meer aan. Heb toen naar de zekering gekeken en zag dat die door was, dus heb ik een nieuwe zekering gekocht, maar hij deed weer niks, gecontroleerd of de zekering er goed in zat en zag dat deze alweer door was. Mijn boxen zitten op een ongeaarde voeding (heb simpel weg geen geaarde stopcontacten hier in huis :( ). Wat raden jullie mij aan? De boxen opsturen en vragen of logitech ze maakt? Of zijn er nog andere mogenlijkheden om mijn boxen weer werkend te krijgen.
  • waar heb je ze gekocht? als het bij een winkel was: ga terug, je hebt garantie. Zo niet, hoe oud zijn ze?
  • Is gewoon garantie. Zal logitech ook niet moeilijk over doen. Als je naar de logitech TD belt krijg je waarschijnlijk een nieuwe set. Overigens is het setje dubbel geisoleerd, dus hoef je het niet aan te sluiten op een geaard stopcontact.
  • Ik praat nu even uit ervaring: Bel logitech: 31 (0)10-243 88 98, en leg het uit. Je legt het probleem uit, en ze zullen je zoals Comp-Freak al zei, een nieuwe set toesturen. Het enige wat je dan hoeft te doen is de connector van de pod terugsturen.

    Zo ben ik zelf met mijn 3e setje bezig hier, en aldoor zonder gezeur over garantie.
  • [quote:e499da4d9c="Martijn Hogendorf"]Ik praat nu even uit ervaring: Bel logitech: 31 (0)10-243 88 98, en leg het uit. Je legt het probleem uit, en ze zullen je zoals Comp-Freak al zei, een nieuwe set toesturen. Het enige wat je dan hoeft te doen is de connector van de pod terugsturen.

    Zo ben ik zelf met mijn 3e setje bezig hier, en aldoor zonder gezeur over garantie.[/quote:e499da4d9c]

    Ik heb euromaxi net gebeld, stuur hem naar hun op, met de oude zekering erin en dan zie ik wel of ik een nieuwe krijg of ze hem repareren. Garantie loopt namelijk via hun. Btw speakers zijn eind oktober nieuw gekocht.
  • Dat zal ik niet doen.

    Bel eerst logitech even.

    Mijn ervaring met mediamarkt:

    Dan moet ik hem daar eerst heen brengen, zij gaan eerst zelf kijken of ze het kunnen repareren, zo niet dan gaat die alsnog naar logitech. Als ik het zo had gedaan was ik hem een maand of 2 kwijt.

    Heb logitech gebeld, en binnen 2 week had ik een nieuwe set via de post voor de deur staan.
  • [quote:aed0d7e064="Martijn Hogendorf"]Dat zal ik niet doen.

    Bel eerst logitech even.

    Mijn ervaring met mediamarkt:

    Dan moet ik hem daar eerst heen brengen, zij gaan eerst zelf kijken of ze het kunnen repareren, zo niet dan gaat die alsnog naar logitech. Als ik het zo had gedaan was ik hem een maand of 2 kwijt.

    Heb logitech gebeld, en binnen 2 week had ik een nieuwe set via de post voor de deur staan.[/quote:aed0d7e064]

    Ik heb ze net gebeld, krijg nu zekering opgestuurd van hun om te proberen (ik dacht zeg maar niet dat ik al zelf heb lopen klussen, anders weer gezeik met garantie ofzo, als hij die niet pakt opnieuw bellen zegt ie)

    We zullen zien :D. Nu 3-7 werkdagen wachten
  • Hou je ons op de hoogte?
  • [quote:27168ce9e3="Martijn Hogendorf"]Hou je ons op de hoogte?[/quote:27168ce9e3]

    Is wel de bedoeling, ik ben benieuwd hoe logitech service is. Wordt voor mij de eerste x dat ik gebruik ga maken van mijn garantie. Op het eerste oog lijkt het dat ze heel soepel zijn. Ik ben benieuwd hoe het afloopt ….
  • He Jongens ik wil jullie bedanken. Ik zit nu net weer van mijn oude geluid te genieten. De nieuwe zekering blijkt dus wel te werken die ik van logitech heb gekregen.

    Bedankt jongens, anders zat ik dadelijk 3 weken ofzo te wachten.
  • Mooizo :lol:

    Fijn setje he :wink:

    heb je btw ook last van ploppen als iemand het licht aan en uit zet oid?
  • [quote:78499270ef="Martijn Hogendorf"]Mooizo :lol:

    Fijn setje he :wink:

    heb je btw ook last van ploppen als iemand het licht aan en uit zet oid?[/quote:78499270ef]

    Ja, maar dat wist ik al voordat ik het set ging kopen dat dat zou zijn :). Toch een naar geluid, ik blijf nu de komende tijd ook weer bang voor het doorfikken van mijn zekering, maar we zien wel :) .

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.