Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Tele2 aanbieding

tinus89
13 antwoorden
  • hallo,


    wij hebben nu @Home regelmatig(4MB) voor 30 euro, en een kpn-telefoonabbo.

    Zitten er over te denken om de nieuwe aanbieding van tele2 te nemen, alleen ik vroeg me wat af:

    volgens mij is 30 euro per maand voor internet+telefoon niet helemaal compleet, want ADSL is via de telefoonlijn dus je blijft nog iets bvan 15 euro per maand aan KPN betalen?

    1. Wie kan dit bevestigen/ontkennen
    2. Zijn er nog andere opties?

    Bij voorbaat dank!!



    PS als dit in het verkeerde topic staat, sorry.
  • Je hebt een belbudget abonnement nodig, óf een adsl abonnement met telefoonkosten inbegrepen. Komt ongeveer op hetzelfde neer, namelijk een tientje per maand. Je kunt bij @home ook telefonie nemen voor 5,95 per maand, óf een "intensief" abonnement, daar zit telefonie zonder verdere kosten bij inbegrepen.

    Als ik de info op de volgende pagina lees, zou het telefoonabonnement er bij in moeten zitten. Maar misschien kan een mailtje voor de zekerheid, geen kwaad.
    http://www.tele2.nl/webwinkel/compleet/adsl-en-telefonie/?prebox=yes
  • idd….. zegt dit genoeg?


    [quote:8c4bfa5d69]U heeft op dit moment nog wel een KPN telefoonabonnement nodig om aangesloten te worden. Vanaf het moment dat Tele2 uw telefoonnummer heeft overgenomen, ontvangt u in het vervolg geen rekening meer van KPN. [/quote:8c4bfa5d69]
  • Soortgelijkend heb ik onlangs meegemaakt toen ik adsl light van tele2 bij iemand installeerde…bij de geleverde spullen zat een bijgevoegde brief waarin stond dat de persoon bij wie ik alles heb aangsloten een 'tijdelijk' telefoonnr kreeg waarop ie kon internetten + bellen…nogmaals dit is tijdelijk. Hij betaald ook nog steeds het abbo van de kpn. Hij krijgt nader bericht wanneer ie definitief een nieuw nummer krijgt en het abbo van de kpn door hen wordt afgemeld. (Overigens het spul werkte meteen als een tiet :) )
  • okee, maar wat ik graag wil weten is:

    Als ik me hiervoor aanmeld, kan ik dan wanneer alles werkt, de telefoonlijn bij KPN opzeggen?
  • [b:ba30ebebf2]tinus89 schreef:[/b:ba30ebebf2][quote:ba30ebebf2]kan ik dan wanneer alles werkt, de telefoonlijn bij KPN opzeggen?[/quote:ba30ebebf2][b:ba30ebebf2]NEEN !!![/b:ba30ebebf2]

    Dat opzeggen regelt Tele2, als je dat zelf doet dan gaat de overstap gegarandeerd fout. Dat staat ook nadrukkelijk in hun voorwaarden.

    Gr,
    Jim
  • [quote:d5462231cb="tinus89"]okee, maar wat ik graag wil weten is:

    Als ik me hiervoor aanmeld, kan ik dan wanneer alles werkt, de telefoonlijn bij KPN opzeggen?[/quote:d5462231cb]

    Hallo kun je lezen?
    Zoals ik al zei doen zij dat voor je!
  • Kijk ook eens op de sites van Radar en Kassa over problemen met service van Tele2. Er zijn ongetwijfeld mensen tevreden over Tele2 maar ook een hele hoop die het niet zijn. Goedkoop is vaak duurkoop.
  • ervaringsfeitje: sinds mijn zus tele2 met telefonie heeft, heeft ze haar prepaid mobieltje omgezet in een abonnement; ze kon de helpdesk niet meer betalen…….
  • mijn ervaring met helpdesks zijn over het algemeen ook negatief…ten eerste laten ze je onnodig wachten voor je ooit iemand te spreken krijgt en veel vragen kunnen ze niet eens beantwoorden…zetten ze je weer in de 'wacht' om het met hun superieuren te overleggen maar gaan ondertussen verder met koffiedrinken of nagels lakken…jouw meter loopt door, zakkenvullers zijn het :evil:
  • [quote:aff54976b5]mijn ervaring met helpdesks zijn over het algemeen ook negatief[/quote:aff54976b5]Helemaal mee eens hoor, maar dat is (helaas) niet alleen het geval bij Tele2. Ook andere providers kunnen er wat van en wat dacht je van de helpdesks van de grote pc-merken of de electriciteitsboer om maar een iets te noemen.

    Ik heb zelf trouwens al 2 jaar een Versatel/Tele2 abo en geen enkele klacht over de klantenservice. Hoe komt dat? Ik heb ze nog nooit nodig gehad :wink: , functioneert al 2 jaar probleemloos.

    Gr,
    Jim
  • Je kan heel lang niets krijgen maar als je ze nodig hebt. Ik let altijd als ik iets aanschaf op dit soort verborgen kosten. Het Net van KPN is ook zo'n hele erge. Goedkoop abonnementje maar de rest is flut. Ken mensen die heel veel problemen hebben gehad met bedrijven als Tele2, Het Net, Casema enzovoort. En dan praat ik niet alleen maar over een dure helpdesk. Vaak ligt het ook nog eens aan die bedrijven zelf, probeer dan je kosten maar eens vergoed te krijgen.
  • klopt, maar dat soort argumenten ben ik absoluut niet gevoelig voor. Slechte service is bijna overal te vinden.


    Ik denk dat ik voor mijn vragen maar gewoon tele2 bel, dan weet ik het zeker en kan ik direct de helpdesk uitproberen;-)

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.