Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Logitech Chillstream (Productie) Fout *solved*

ense
9 antwoorden
  • Ik heb zojuist een Logitech Chillstream binnengekregen van een online winkel(www.consoleshop.nl), maar er zit een behoorlijk irritante fout in vanaf het moment dat ik het binnenkreeg.
    De X, Y en B knoppen doen het gewoon normaal, zoals ze het horen te doen, maar als ik de A knop indruk, dan blijft die knop nog een seconde ofzo zitten, voordat dat ding eruit springt. Dat kan levens kosten, en het is gewoon debiel, en het hoort niet zo. Het is net alsof er jam onder die knop zit, en ik durf ook niet het apparaat open te schroeven, want dan gaat mijn garantie eraan.

    Weet iemand misschien hoe ik het apparaat kan (laten) repareren zonder dat mijn garantie vergaat, of hoe ik een vervanging van het apparaat kan krijgen?
  • Als ik jou was zou ik gewoon contact opnemen met de winkel en ze vertellen dat je een kapot product hebt ontvangen en kijken of je hem weer kan ruilen.
  • Dat is jammer maar zoiets kan altijd gebeuren wanneer je online iets koopt. Ik zou als eerste contact opnemen met de klantenservice aldaar en het probleem voorleggen. U bent immers met consoleshop.nl in zee gegaan en dan verwacht je ook een degelijk apparaat en service indien iets niet goed functioneert, zeker ook wanneer je nog garantie hebt. Zij kunnen u vast helpen hoe te handelen in dit geval. Zelf of door iemand anders het euvel te laten verhelpen zou ik in dit geval inderdaad afraden. U zult het appraat waarschijnlijk enige tijd kwijt zijn. Lees vooralsnog nog de garantieprocedure die bij de aankoopbon is geleverd en laat u niet van de wijs brengen als zij zeggen dat u met Logitech contact moet opnemen, daar zijn zij verantwoordelijk voor en niet u.

    Succes!
  • [quote:8b52fc140f="ense"]Dat kan levens kosten, en het is gewoon debiel, en het hoort niet zo. Het is net alsof er jam onder die knop zit, en ik durf ook niet het apparaat open te schroeven, want dan gaat mijn garantie eraan.

    Weet iemand misschien hoe ik het apparaat kan (laten) repareren zonder dat mijn garantie vergaat, of hoe ik een vervanging van het apparaat kan krijgen?[/quote:8b52fc140f]
    Levens! :o heb je het lot van de wereld "in je handen" :lol:

    Maar zoals de voorgangers reeds hebben gezegd, een winkel behoort garantie te leveren, je kan dit het best ook zo snel mogelijk regelen met hen. Probeer te vragen dat wanneer jij het produkt hebt opgestuurd zij meteen een vervanging opsturen (hoort eigenlijk wel zo namelijk)
  • Bedankt voor jullie hulp. Ik heb zojuist een procedure van 'defect apparaat' naar consoleshop.nl gestuurd. Ze kunnen binnen 4 uur antwoorden, maar dat zal wel morgen worden, want toen ik dat stuurde zat hun werktijd er al bijna op(en nu zit het er helemaal op, en ik heb nog niets ontvangen). Er stond bij hun klantenservice pagina ook inderdaad dat ze het apparaat zullen repareren of anders vervangen, maar ik moet wel zelf de verzendkosten daarnaartoe betalen. Maar, het is natuurlijk beter dan openschroeven en niks bereiken, en dan weer een nieuwe moeten kopen. Hoe dan ook, dat zie ik morgen dan wel, als ik bericht van consoleshop.nl heb.


    [quote:073a3a6b68][quote:073a3a6b68]Dat kan levens kosten, en het is gewoon debiel, en het hoort niet zo. Het is net alsof er jam onder die knop zit, en ik durf ook niet het apparaat open te schroeven, want dan gaat mijn garantie eraan.

    Weet iemand misschien hoe ik het apparaat kan (laten) repareren zonder dat mijn garantie vergaat, of hoe ik een vervanging van het apparaat kan krijgen?[/quote:073a3a6b68]

    Levens! heb je het lot van de wereld "in je handen" [/quote:073a3a6b68]

    Nee, ik bedoelde eigenlijk levens in het spel. Maar volgens sommige flash film makers kan dat uiteindelijk ook levens in het echt kosten, ja. :P
  • Wat een stress. In plaats van dat ik op z'n minst even naar binnen kon kijken om te zien wat het probleem is, maar nee. Trouwens, hoe komen ze er eigenlijk achter dat ik het apparaat heb opengemaakt?
  • [quote:d9811c2b04="ense"]Wat een stress. In plaats van dat ik op z'n minst even naar binnen kon kijken om te zien wat het probleem is, maar nee. Trouwens, hoe komen ze er eigenlijk achter dat ik het apparaat heb opengemaakt?[/quote:d9811c2b04]
    meestal zit er een sticker of zegel op, die wordt dan verbroken.
    (kan aan de binnenkant zijn)
  • Oh ja, dat is natuurlijk ook slim. Het is natuurlijk heel moeilijk(maar niet onmogelijk) om die sticker weer te herstellen. Als ze het n00bachtig hadden gedaan, zou ik gewoon dat ding kunnen open halen, de A knop normaal laten werken en weer dicht, en dan zouden ze er helemaal niet achterkomen. Maar, helaas. :P
  • Maar wat er nu mis is met je apparaat lijkt me gewoon iets dat onder garantie ofzo moet vallen.

    Als je die garantie toch niet van plan bent op te gaan eisen dan heb je ja ook niets aan de garantie.
    Het is niet verboden dat ding open te schroeven, maar het kan makkelijker door gewoon je garantie op te eisen of de procedure van de winkel te volgen ;)

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.