Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

HardwareTotaal.nl

35 antwoorden
  • Hebben jullie ooit zaken gedaan met [url=http://www.hardwaretotaal.nl]HardwareTotaal.nl[/url]? Er waren heel slechte reviews van hun geweest op Tweakers.net. Helaas had ik die reviews niet gelezen en had iets bij hun besteld. Ze hadden het niet op vooraad en dus heb ik mijn geld teruggevraagd. Is goed zeiden ze. Maar dat is meer dan 3 weken geleden!! Denk dat ik mijn 106 euro kwijt ben :(
  • Blijven aandringen, aangetekend brief sturen en bellen. Bij de KVK: https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=091387400000 Verkort uittreksel kopen met telefoonnummer voor 30 cent (mag aannemen dat je bij de KVK geen 0900 nummer mag achterlaten)
  • Inderdaad stampij maken. Komt er geen reactie, maak dan gerust een vermelding op [url]www.internetoplichting.nl[/url]. De reviews van HardwareTotaal liegen er niet om en bijna altijd lees je dat producten niet op voorraad zijn en weken levertijd hebben. Ik vind dat al niet vertrouwd overkomen. En dat fenomeen zie je steeds meer, ook bij webshops die wel positief worden beoordeeld. [/url]
  • Hardwaretotaal handelt nu ook onder www.bestelcentrum.nl Dus opgepast, heb je nog spullen of geld tegoed, ga dan naar de nieuwe winkel,iedere dag open, behalve op zondag. Bussumerstr. 47 te Hilversum. Ook ik ben een gedupeerde!
  • Ik heb een paar keer gemaild maar nog steeds niks!!
  • [quote:36426704ac="Alexandra23"]Hardwaretotaal handelt nu ook onder www.bestelcentrum.nl Dus opgepast, heb je nog spullen of geld tegoed, ga dan naar de nieuwe winkel,iedere dag open, behalve op zondag. Bussumerstr. 47 te Hilversum. Ook ik ben een gedupeerde![/quote:36426704ac] Inderdaad, gewoon langs gaan. Ergens staat me de verwoording van Vandread bij, in een vergelijkbaar topic een hele tijd terug (maar dan over garantie???) "Langs gaan met een wetboek en een moker. Die moker zet je op de toonbank en je gaat niet weg voordat het opgelost is." Natuurlijk wel eerst fatsoenlijk en netjes vragen. Wellicht is het gewoon ergens fout gegaan. Als je meteen stampij maakt hebben ze alleen maar minder zin om te helpen.
  • 03/11/2006 mijn bestelling geannuleerd, en nog steeds geen geld binnen na enkele verzoeken. Ik denk dat ik dat adresje maar es ga bezoeken, kwist niet dat ze daar zaten. :evil: :evil:
  • Ik heb net onderstaand bericht gekregen. Dit is precies wat ze op Tweakers.net zeiden dat ze ALTIJD doen. Altijd dezelfde smoesje. [quote:fe0a2d2d3e] Geachte XXXXX, De financiele administratie heeft de gelden reeds overgeboekt. Wij zijn een navraag gestart bij de bank deze zou controleren wat er wellicht is misgegaan bij de overboeking. Daar u de gelden niet op uw rekening heeft ontvangen zullen wij indien er niet binnen 2 werkdagen bericht komt de overboeking nogmaals uitvoeren. [/quote:fe0a2d2d3e]
  • wij hebben daar een printer besteld onder rembours (omdat we niet snel iets vertrouwen wat we niet kennen) en ik kreeg onderstaande reactie. Ik heb ondertussen de printer al ergens anders besteld en natuurlijk niet voldaan aan de reactie van hardwaretotaal omdat het grote onzin is. [quote:dae242386b]Dank u voor het plaatsen van deze order. Bij rembours-zendingen vragen we onze klanten altijd de portokosten vooraf te voldoen. Dit houdt in dat u het bedrag van € 21.04 vooraf kunt overmaken naar onze reknr.: 313618402 tnv HardwareTotaal.nl te Amersfoort o.v.v. : 20968 Na ontvangst van deze (aan)betaling wordt uw order vrijgegeven waardoor u het restante bedrag ( € 168.43 - € 21.04 ) contant kunt afrekenen via de TPG Postbode. [/quote:dae242386b]
  • Aanpakken die mensen. Als je erin duikt kan je erachter komen. Wet op Koop op Afstand is hier van toepassing.
  • Zelfde ervaring met dit bedrijf. En heb op het internet 100-den zelfde slachtoffers gezien van dit bedrijf. Wordt tijd dat Radar/Kassa/Opgelicht/Consumentenbond etc er een item aan wijden. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met een Bluetooth headsetje. Ben mijn geld kwijt, geen headset en zij reageren nergens op. Niet op email, niet via hun "geweldige" online systeem. Je moet betalen, dan ineens is het niet op voorraad en dan hoor je niets meer. Overigens heb ik vandaag mijn bank gebeld, als het is overgemaakt is het te laat. Kan het niet meer terug gestort worden. Hopelijk kunnen we deze mensen aanpakken. Ik doe ook aangifte Maandag
  • Kan Computer Totaal hier niets mee? Namen lijken enigszins op elkaar en Hardware Totaal kan door mensen (door de naam en comuters) geassocieerd worden met Computer Totaal. XS4ALL heeft ook eerder met succes procedures aangespannen tegen bedrijven waarbij de naam erg leek op XS4ALL.
  • Wij hebben niets te maken met dit bedrijf. Ze hebben al eens ons beeldmerk gekopieerd en COMPUTER vervangen door HARDWARE. Wij hebben ze gesommeerd daarmee te stoppen, dat hebben ze gedaan. Ik vermoed dat de naam te generiek is om wat tegen te doen, maar ik ben geen jurist.
  • zet hier maar eens een leuk stukje over die firma . http://www.ikbengenaaid.nl
  • What about een stuk in het blad ComputerTotaal over deze malafide Internet bedrijven? Is het geen goed idee mensen voor deze bedrijven te waarschuwen?
  • Ja ja [quote:fc9f3852b9] Geachte XXXXXX, Wij hebben de administratie verzocht uw gelden opnieuw over te boeken. Onze excuses voor het ongemak. [/quote:fc9f3852b9]
  • Ontvangen vandaag: [quote:25a808005e] Geachte XXXXX, Wij proberen te achterhalen waarom uw betaling niet verwerkt wordt. De leidinggevende van de administratie zal e.e.a nalopen. Graag vernemen wij of onderstaande gegevens correct zijn. [/quote:25a808005e]
  • Afschepers :roll:
  • Van dit soort internet oplichters wordt ik nou egt ziek. Als het zo vaak voorkomt kan je desnoods naar de politie gaan. (als het vaak genoeg gebeurt gaan ze er wel eens achteraan)
  • Op 4 januari 2007 heb ik bij bestelcentrum.nl een product besteld. Dit product heb ik pas ruim 3 weken later op kunnen halen. Hieronder de log van ruim 3 weken irritatie: 04/01/2007 Besteld, in Behandeling 04/01/2007 Klant: Ik ga ervan uit dat besteld product, zoals afgebeeld op de foto in de kleur wit geleverd wordt. 05/01/2007 Verwerking Het betreft hier inderdaad de witte uitvoering. 08/01/2007 Klant: Ik heb de vooruitbetaling voor mijn order afgelopen donderdag gedaan. Kunt u mij een indicatie geven wanneer ik het product op kan halen? 08/01/2007 Verwerking Via deze berichtgeving willen wij u de ontvangst van uw (deel)betaling bevestigen. We hebben voor **** een totaal bedrag van € 89,96 ontvangen. U krijgt nogmaals bericht wanneer uw order volledig gereed is voor levering. 16/01/2007 Klant: Inmiddels is het bijna 2 weken geleden dat ik mijn bestelling heb gedaan. Een van de redenen voor die bestelling was het feit dat het product bij jullie 'op voorraad' zou zijn. Schijnbaar is dit niet het geval. Ik vind het opmerkelijk dat ik desondanks toch lang moet wachten op een nieuw statusoverzicht betreffende mijn bestelling. Wanneer kan ik mijn bestelling in Hilversum op komen halen? 18/01/2007 Verwerking Onze excuses voor de late berichtgeving. Er is een queue niet doorgekomen. Uw order blijft inderdaad vastlopen op het feit dat wij 2 uitvoeringen hebben van de ****. Met afstandsbediening (97,98 euro) en zonder afstandsbediening (89,96 euro uw prijs) Alleen degene met afstandsbediening lag op voorraad waardoor we degene zonder afstandsbediening speciaal moesten bestellen. Onze excuses voor al het ongemak. 18/01/2007 Klant: In de productopgave is mij niets bekend gemaakt over het ontbreken van de afstandbediening. Het spreek voor zich dat mijn voorkeur gaat uit naar de versie met afstandsbediening. Vandaar mijn vraag: Is het mogelijk mijn bestelling om te zetten naar de versie met afstandsbediening? Indien niet mogelijk, of indien hierdoor de afhaaldatum van de huidige bestelling nog verder uitloopt, dan wil ik graag op een zo spoedig mogelijk moment mijn huidige bestelling ophalen. (Het moge duidelijk zijn dat ik er na 2 weken wachttijd vanuit ga dat deze nu klaarligt). 19/01/2007 Verwerking Uw wijziging is doorgevoerd. Wij verzoeken u deze wijziging(en) na te gaan. Mocht er iets niet correct doorgevoerd zijn, dan verzoeken wij u dit per ommegaande kenbaar te maken. Uw nieuwe order totaal is €97,98 het openstaande bedrag is €8,02 dit kunt u overmaken op onze rekening ondervermelding van uw ordernummer. 19/01/2007 Verwerking Wij hebben zoals u telefonisch heeft verzocht uw order omgezet zodat u deze per PIN kunt voldoen in de winkel. Uw order zal naar verwachting vanaf maandag klaar staan hiervan ontvangt u nog een bevestiging. 22/01/2007 Klant: In uw laatste reactie las ik dat ik mijn bestelling naar verwachting vandaag bij u in de winkel ligt. Mijn vraag is of dit inderdaad het geval is, en of ik deze dan morgen, dinsdag 23 januari kan ophalen. 23/01/2007 Verwerking Uw order word op dit moment door het magazijn verwerkt. De order zal vandaag nog niet gereed zijn ons excuus voor deze vertraging. Wij doen er alles aan uw order zo spoedig mogelijk gereed te hebben in onze winkel. 24/01/2007 Klant: Inmiddels is mijn wachttijd bijna tot 3 weken opgelopen. Onacceptabel lang dus. Medewerker **** van afhaalvestiging Hilversum beaamde dit vanmiddag. Ik vraag u mijn order met spoed te behandelen zodat ik het product deze week nog kan ophalen. 24/01/2007 Verwerking Status update voor uw order ****. De volgende regel wordt momenteel verwerkt en kan NIET meer gewijzigd worden: **** WEL mogelijk: - Kostenloos producten toevoegen aan uw huidige order **** - Kostenloos wijzigen van orderregels waarvan u nog géén verwerkings-bevestiging heeft ontvangen. 24/01/2007 Klant: Jullie verwerkingsprocedures en magazijnvertragingen interesseren mij weinig. Ik wacht nu al veel te lang op een product dat 'op voorraad' zou moeten zijn. Dus nogmaals: ik wens concreet antwoord op mijn vraag: wanneer kan ik het product ophalen? 24/01/2007 Verwerking Naar verwachting vanaf vrijdag-ochtend. Morgenmiddag is er tevens een kans dat wij deze aanwezig hebben, maar dit kan niet gegarandeerd worden. U ontvangt een afhaalbericht als uw order afhaalgereed is, deze worden uitsluitend verzonden als uw order afhaalgereed is en zijn derhalve de meest accurate bevestiging die wij bieden. 26/01/2007 Verwerking Uw order is gereed voor verzending naar ons afhaalpunt en kan vanaf MORGEN en alle overige dagen afgehaald worden op het volgende adres: *** ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik zal hier nooit meer een product bestellen om de volgende redenen: - 3 weken wachttijd - product staat als 'voorraad' aangemerkt, maar is dat helemaal niet. - Productinformatie was in mijn geval niet volledig. Volgens Logitech wordt dit product altijd met afstandsbediening geleverd, dus dan mag ik er vanuit gaan dat dat hier ook zo is. - reply's op email's duurt veel te lang - als je opbelt met een vraag, dan krijg je het antwoord via de mail: omslachtig. maar als klap op de vuurpijl: Ik had het product specifiek besteld in de kleur 'wit'. Bij afhalen bleek dat het product 'zwart' was. Ik besloot daarop dat 3 weken wachten genoeg was en liet het hierbij.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.