Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Creative Zen Vision M

computer_nerdo
3 antwoorden
  • Ik heb sinds vandaag de Creative Zen Vision M. Jullie kennen het wel. Perfectionistisch zijn als je net iets nieuws hebt. Er zit dus een klein haartje achter het scherm. Onder het scherm dus. Hoe wil ik deze verwijderen? Als ik hier verkeerd ben zeggen jullie het maar.
  • Er zit een haartje áchter het scherm? Dat is knap, zeker nadat je hem pas 1 dag hebt. Makkelijkste oplossing is teruggaan naar leverancier, nooit zelf sleutelen tenzij garantie is afgelopen!!! Als je er zelf aan begint, kun je m vrijwel nooit meer terugbrengen voor enige garantieregeling.
  • [quote:682ae6c219="Sun-Tzu"]Er zit een haartje áchter het scherm? Dat is knap, zeker nadat je hem pas 1 dag hebt. Makkelijkste oplossing is teruggaan naar leverancier, nooit zelf sleutelen tenzij garantie is afgelopen!!! Als je er zelf aan begint, kun je m vrijwel nooit meer terugbrengen voor enige garantieregeling.[/quote:682ae6c219]Dit is abnormaal! Er zit nog een haartje of stofje achter het scherm en een dode pixel! Verdomme, dat is echt niet meer normaal. Dit is niet leuk. Moet ik hem nu echt opsturen? Naar Bol.com of Creative?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.