Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

"spoolsv.exe" fout

derkdejong
3 antwoorden
  • Na +/- 2 maanden stil te hebben gestaan had ik de card printer weer eens nodig maar als ik nu een printopdracht geef krijg ik meteen een "spoolsv.exe" fout.
    Ik heb de printer + software al meerdere malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niet.
    Het is een CIMAGE Dolphin C Thermal Printer op een windows 2000 systeem. (trouwens ook al geprobeerd op een windows XP Pro systeem –> zelfde resultaat)
    Via de web site cim-usa.com en dolphinprinter.com heb ik geprobeerd een nieuwe driver te vinden maar dat lukt ook al niet.
    Wel een mailtje gestuurd voor support maar er heeft nog niemand gereageerd, dus dan probeer ik het op deze manier.
    Heeft iemand een idee??
    B.v.d.
  • zie hier wat ms erover meldt: http://support.microsoft.com/kb/312052/nl

    of misschien wordt spoolsv wel tegengehouden door een firewall?
  • De printer zit op LPT1 en er zit geen firewall op deze computer.
    Ik heb wat ms er over meldt uitgevoerd, maar er is geen verbetering.
    Ik had het al wel gedacht want ik heb de printer op 4 verschillende computers gehad met allemaal dezelfde foutmelding.
    Ik denk dat die !@@#$%^&*() printer het raam uit moet van minstens driehoog…..
    Maar misschien zijn er nog andere suggesties?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.