Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Puk code probleem bij SIM kaart

None
7 antwoorden
  • Mijn SIM bklijkt ineens geblokkeerd

    Ik moet nu mijn puk code intoetsen.
    Nokia 1600

    Echter blijf ik een cirkeltje:

    1. Ik moet PUK code intoetsen, dat doe ik, voer PUK code in uit de papieren van Tele2 destijds,en klik OK
    2. 'Kies nieuwe pin'. dat doe ik en klik op ok
    3. Ik moet nogmaals de pin bevestigen, ik typ deze nogmaals in klik op ok
    4.Nu kom ik weer Bij 1 (?!), moet weer de puk intoetsen en vervolgens weer stap 2 tm 4 enz enz

    als ik SIM in mijn oude nokia 1100 druk zelfde probleem..


    Ik heb niet bewust 3x verkeerde pin in getoetst, en als ie in mijn zak zit is automatische toetsblokkering ingeschakeld, dus 'per ongeluk' kan het niet zijn.
    dus vraag me sterk af dit de oorzaak is, kan er iets anders aan de hand zijn? Mis ik iets?

    dank voor jullie hulp!
  • je hebt van die winkels .
    waar van die snellen jongens met van die vetten kapsels in staan .
    waar overal om je heen telefoons staan .
    ik denk dat je daar moet zijn .
    zo een winkel heet bv de belcompany telfort of kpn
  • je vergeet de Vodafone :P :P :P :P :P
  • is het niet toevallis de 1e keer PUK code en dat ie daarna de PUK2 code wil? Die zou je ook moeten hebben.

    Onbewust waarschijnlijk verkeerde pin ingetoetst.

    Zoals de anderen zeggen: bell company of zo.
    Beste is naar je provider winkeltje, dus T-mobile dan naar T-mobile.

    Neem dan alle code's mee die je hebt meegekregen toen je toestel (sim) aanschafte
  • dank
    maar mijn SIm is van tele2, dus online gekocht, zo;n belwinkel kan daar niks mee, zij bieden geen tele2.

    Maar los daarvan heb ik geen 2 e PUK code, maar slechts één.
    Heb hier het officiele document naast me liggen met de codes :
    - 1 x Pin
    -1 x puk

    Ik heb ook al eens eerder de PUK code ingevoerd , dat was er ook maar 1
  • Heb het weer geprobeerd,:
    Nu krijg ik 'code onjuist' en daarna 'sim kaart geweigerd'(??)
    Als ik nu telefoon aanzet krijg ik 'sim card rejected'

    wat is hier nu aan de hand?
    Ik snap er niks meer van.
    Ik heb zeer, zeer zorgvuldig de Pukcode en nieuw pincode ingevoerd, die zijn gegarandeerd juist.
  • Na bellen met klantenservice ben ik eruit
    was de verkeerde puk code, ik was vergeten dat ik destijds een nieuwe sim kaart met dus nieuwe PUk code had ontvangen..
    Stom

    Belachelijk is wel dat de nokia hier geen melding van gemaakt heeft, na invoeren van de pukcode heeft ie geen foutmelding gegeven maar ben ik naar stap 2 dus begeleid, wat nu geleid heeft tot teveel verkeerde pogingen , waardoor sim nu definitief onbruikbaar is en en een nieuwe moet komen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.