Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

foutmelding printer cartridge

blob
8 antwoorden
  • printer HP 2800 business inktjet blijft maar vragen om cartridges die nig geinstalleerd moeten..
    u begrijpt het al : ze zitten er gewoon in..(nieuw en orgineel)
    Als ik de klep een paar keer open en dicht doe (of de printer aan en uit)
    dan doet het weer even. ( een printje of 5) daarna begint het gedoe opnieuw.
    email ondersteuning HP werkt niet, dus ik probeer het even zo hier…
  • Probeer eens om ze te verwijderen en opnieuw plaatsen, maar dan als de boodschap komt wat voor catrige's het zijn te zeggen dat het oude zijn.

    Dit werkt met mijn printer prima!

    Succes Lucia
  • Dit is een foutmelding die in windows geconstateerd word, het signaal
    komt wel uit de printer, maar de pc doet er iets niet goed mee.
    Probeer de printer een te deinstalleren en opnieuw te installeren, grote
    kans dat het dan weg is, mocht het toch terug komen, dan is de printer
    niet goed, nog garantie?? dan uiteraard terug :wink:
  • het is een foutmelding op de printer niet in windows.

    De printer geeft div. foutmeldingen.
    Na het uitzetten -ok steker eruit- doet ie het een tijdje.
    Dan volgt er weer een foutmelding.
    Gisteren wad er een "pompstoring" vandaag bleek dat weer niet zo te zijn.
    De paar pagina's die ik vandaag nodig had gingen weer prima…

    Printer is 2e hands , geen garantie meer dus.
    Emailondersteuning van HP werkt(e) niet…
  • [quote:59ad1e3f45="blob"]Emailondersteuning van HP werkt(e) niet[/quote:59ad1e3f45] Was dat via deze pagina http://welcome.hp.com/country/nl/nl/contact_us.html en had je alle mogelijkheden van Business Support Center al geprobeerd?
  • Vanmorgen begon het riedeltje weer opnieuw:

    Cartridge cyaan, magenta en geel ontbreken etc…
    Krijg printer niet meer aan de praat..

    Inmiddels maar contact opgenomen met HP.
    na 10 (!) medewerkers ( a €. 0,80 p.minuut) is me een "servicecontract" aangeboden.
    Kosten €. 357,-……
    telefonisch geholpen kan ook kosten : €. 35,-….

    Hopelijk weet iemand hier nog iets , anders wordt het dus een nieuwe 2e hands :evil:

    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
  • Als er niks bruikbaars stond in die support center link, dan zou je deze printer vraag kunnen stellen bij dat HP forum of bij Kieskeurig.

    [quote:a5b3aec21e="blob"]anders wordt het dus een nieuwe 2e hands[/quote:a5b3aec21e] Ik denk niet dat je daar veel mee kunt besparen. Want de prijs die je betaald per velletje papier, zit nog altijd voor het grootste gedeelte in de inkt prijzen. En ik denk eerder dat nieuwe printers zuiniger printen dan oude printers.
  • ga eens over naar bijv. Kyocera ….. dit gedrag van HP heb ik daar nooit iets van gemerkt.
    Ook Nashuatec daar heb ik zeer postieve ervaringen mee (copiuer/printer op het werk).
    Beiden printen vaak erg zuinig ook nog….en de cartridges zijn veel goedkoper dan van HP….

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.