Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

DELL harde schijf gecrashed

Peter Vooges
2 antwoorden
  • Collega van mij heeft een DELL van 2 jaar oud. Nu is de harde schijf gecrashed. Hij heeft bij DELL 1 jaar garantie genomen.
    Standaard zit er op een harde schijf meestal 3 jaar garantie. Waar moet je nu aankloppen voor garantie? Bij DELL of de harde schijf fabrikant?
  • Je moet bij Dell zijn .
    Dell moet deugdelijke spullen in de pc zetten .
    En Dell moet aannemelijk maken dat ze dat doen .
    Dus niet de disk is kapot

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.