Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

HP Reparatie service

None
9 antwoorden
  • goedemorgen,

    heeft iemand ervaringen met de HP reparatie service?
    aangezien ik mijn laptop 6 weken geleden ter reparatie heb opgestuurd en nog niet terug heb ontvangen. Als ik bel naar HP zeggen ze dat ze op onderdelen moeten wachten en de levertijd onbekend is. Het feit dat ik mijn laptop nodig heb voor mijn stage schijnt ze niks uit te maken. Dan wordt ik eerst weer doorverbonden met de TD doe ik daar mijn verhaal word ik weer doorverwezen naar de klantenservice. oftewel het schiet niet op. :(

    heeft iemand ook van deze ervaringen met de HP Reparatie service?
  • Ja helaas wel.

    De RMA,s "reparatie" kan inderdaad weken duren.
    Mijn ervaringen zijn ook niet al te best met de service van HP.

    Het uit oefenen van een beetje druk kan dan ook zeker geen kwaad.
  • Leg correspondentie/communicatie goed vast. Hiermee kun je achteraf dan beter een klacht indienen.
  • Je kunt het beste persoonlijk langs gaan bij HP :o
  • nou ik heb contact gehad met de online support afdeling van hp, en te horen gekregen dat het nog zeker tot 6 januari gaat duren voor de bestelde onderdelen binnen zijn.
    oftewel ik heb meer dan 1500 euro voor een laptop betaald voor een laptop die dan 3 maand in reparatie staat.
    is er nog iets wat ik kan doen?
  • Leg contact met de klantenservice van HP, want zo'n lange reparatietijd voor een relatief nieuwe laptop is abnormaal.

    Vraag hen hoe ze denken je tegemoet te kunnen komen aan de (economische) schade die je hierdoor lijdt (gemis van laptop uitgedrukt in euro's).
  • nou weer contact gehad met de klantenservice, manager krijg ik niet te spreken kan die niet aan beginnen zegt die. Compensatie kan ik ook vergeten, ze leggen de schuld bij de leverancier. Enige wat hij kon doen is de laptop kapot terug sturen, maarja het toetsenbord is dus kapot zegt die nu dus daar heb ik ook niks aan.
    oftewel voor niks zown dure laptop :?
  • [quote:a5aafcc35d="ricky90"]Compensatie kan ik ook vergeten, ze leggen de schuld bij de leverancier.[/quote:a5aafcc35d]Is dat dan terecht? Wat heeft de leverancier er in vredesnaam mee gedaan en waarom is het dan opeens jouw probleem?

    Reparaties binnen de garantietermijn horen uitgevoerd te worden door HP, niemand anders moet eraan klooien.
  • [quote:4629f65ecb="Obi-wan-kenobi"]Is dat dan terecht? Wat heeft de leverancier er in vredesnaam mee gedaan en waarom is het dan opeens jouw probleem?
    [/quote:4629f65ecb]

    Ik weet niet wat de leverancier hier te maken mee heeft, ik heb de reparatie gewoon rechtstreeks bij hp aangeboden. ik vond overigens de medewerker die ik aan de telefoon kreeg ook niet echt vriendelijk.

    Begin deze service zo onderhand echt een beetje zat te worden! :?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.