Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

***Werkgeheugen problemen***

severall
4 antwoorden
  • Hallo,

    Ik heb vorig jaar een Paradigit Voyager 8640 laptop met een 1 GHZ werkgeheugen gekocht.

    Na een poosje met de computer te hebben gewerkt kwam ik er achter dat de werkgeheugen snelheid maar 256 MB is

    Er zat wel een werkgeheugen kaartje in van 1 GHZ 333 MHZ en het type is ook goed.

    Na telefonisch contact met de Paradigit helpdesk die mij doorverwezen naar een filiaal in Amstelveen.

    Ik werd vriendelijk geholpen door een verkoper die er een nieuw werkgeheugen kaartje bij pakte van 1 GHZ.

    Dit kaartje werkte ook niet.

    We hebben een een kaartje van 512 MB 333 MHZ er bij gehaald en deze werkte wel???

    Ik heb nu een totaal werkgeheugen van 768 MB.

    Wie zou mij kunnen adviseren wat te doen dat ik toch het 1 GHZ werkgeheugen kaartje toch kan gebruiken?

    De kaartjes zijn gewoon te koop en volgens de site compatable.

    Zie deze link: http://www.replacedirect.com/nl/prod…?linkid=287476

    Bij voorbaat dank.

    Groetjes,

    Sander


    1. Zit standaard 256 MB werkgeheugen in.
    2. Heb een werkgeugen kaart van 1 GHZ die compatible is (deze pakt hij niet).
    3. Heb een nieuwe werkgeheugen kaart van 1 GHZ geprobeert en deze werkt ook niet.
    4. Het plaatsen van een 512 MB kaartje zit ik nu op 768 MB (dit werkt dus wel)????
    5. Ik zou toch graag dat 1 GHZ kaartje willen gebruiken.
    6. Wat zou ik kunnen doen???

    Bedankt.

    Sander
  • Sorry hoor maar laat die gasten dat oplossen, die geven garantie en die moet je dan wel willen claimen.
  • Hallo,

    De pc heb ik helaas tweedehands gekocht.

    Ik heb geen garantie meer :?

    Sander
  • Het is een laptop van Mitac. Mischien dat je op de site informatie of een mail adres kan vinden:
    http://www.mitacservice.com/

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.