Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Help... optical muis doet het ineens niet meer.

stefan2008
14 antwoorden
  • Hallo,

    Ik heb een Compaq CQ60-140 laptop, sinds september 2008. Niks mis mee.
    Sinds Oktober of November heb ik een losse muis van sitecom speciaal voor de laptop…
    die steek je in de usb poort en klaar is kees.
    Maar sinds deze week geeft Windows Vista aan; Het USB-Apparaat wordt niet herkend. Ik heb 3 usb poorten, en geen van alle herkennen dit apparaat niet, alle andere usb apparaten werken wel gewoon. Ik heb ook dmv een USB hub geprobeerd de muis met mn laptop te verbinden, maar dat helpt ook niet.
    Ik heb geprobeerd hem voor het opstarten in de usb te steken, en als ie eenmaal is opgestart, maar het werkt allemaal niet,
    Ik snap er niks van.
    Hij heeft het dus onwijs lang en goed gedaan, er ligt een muismat onder dus daar kan het ook niet aanliggen.
    Heeft iemand een oplossing?
    Alvast bedankt,
    Gr Stefan
  • Probeer de muis eens op een ander computer.
  • Ik heb het inmiddels op een andere computer geprobeerd, en ook hier doet de muis niks,
    wat nu?
    gr stefan
  • Batterij?
  • nee, kan niet, want hij krijgt stroom dmv usb kabel
  • Dacht aan een draadloze, niet dus. :wink:
  • Dan is ie dus gewoon overleden. Tijd voor een nieuwe.
  • Nou al?
    Hij is pas een paar maanden oud.
  • Garantie dan.
  • maar ik weet niet meer waar ik de bon heb… zou dat n ramp zijn?
  • Met een pinpas betaald? Dan heb je sowieso een bewijs, dat je iets gekocht hebt.
  • nee, contant…
  • Dan hoop ik voor jou dat je in die winkel bekend bent…
    Anders kost t je gewoon een niieuwe.
    suc6 Anjo
  • Nou, zelf kom ik uit het zuiden, en ik ga dan wel eens naar Saturn, maar daar kennen ze me niet echt denk ik,
    Ik probeerde net 2x Sitecom te bellen, en op de site staat dat er geen wachtenden zijn, dus ik dacht, ik bel even, krijg je te horen dat je maar liefst [b:05c8a4f2f1]€0.50 per minuut[/b:05c8a4f2f1] moet betalen, en dan hoor je ineens dat er 5 wachtenden voor je zijn, en automatisch word dan de verbinding verbroken!
    Belachelijk, precies hetzelfde tot 2x toe, dus ik heb ze nu een email gestuurd, via de website.
    Ik hoop dat ze snel reageren,
    Gr Stefan

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.