Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

EPSON Photo Stylus R300

Anoniem
None
4 antwoorden
  • Sinds gister kan ik niks meer printen. Het rode lichtje van de inkt knippert en de cartridges lijken niet herkent te worden. Ik kan ze er ook niet opnieuw erin doen, aangezien ik dat inktpatroon niet verschoven krijg en het klepje dus niet omhoog kan doen. Ik heb de printer maar even opnieuw geïnstalleerd, maar daarna kon hij tijdens de installatie van de drivers de printer niet vinden of zo, maar de installatie lijkt wel succes voltooid te zijn, aangezien hij ook bij printers staat aangegeven als standaardprinter. Hoe kan ik hem weer werkend laten krijgen?
  • printer al eens een half uurtje stroomloos (en dus ook usb-kabel los) gehad?
  • Ja, heeft helaas niks geholpen. Kan het inktpatroon niet verschuiven geloof ik.
  • Bestaat er in de software van je printer ook geen optie om de printer te reinigen/uittespoelen/leegtespuiten etc.? Deze gaan namelijk meestal óver de reguliere handling van afdruktaken heen en kunnen zo eventueel het inktblok in beweging zetten zodat jij bij de inktcartridges kan. Mocht dat niet baten/lukken:


    [b:8ec1e05708]Contact met Epson support[/b:8ec1e05708]
    Achter alles wat tegenwoordig bijna vanzelfsprekend is, zit bij Epson innovatieve technologie. Dan is het heel begrijpelijk dat een folder niet altijd alle vragen kan beantwoorden. Voor concreet technisch advies of gewoon voor een dealer-advies staan onze productspecialisten u met raad en daad terzijde.
    email: level.one@epson.nl
    Service, technische ondersteuning, garantie ondersteuning, reparatie en koopadvies via de telefoon: 0900-5050808*
    [i:8ec1e05708]* 0,15 ¤/min. + 0,05¤ per gesprek[/i:8ec1e05708]

    [b:8ec1e05708]Online Chat :[/b:8ec1e05708]
    Via het EPSON e-talk Live Customer Inter@ction Centre komt u direct via chat met een technicus van de klantenservice in contact. Deze chat geeft u de gelegenheid tot live interactie met een van onze medewerkers die u advies en ondersteuning zal bieden voor uw EPSON product. EPSON E-Talk

    [b:8ec1e05708]Originele Epson reserveonderdelen[/b:8ec1e05708]
    Hebt u voor uw Epson product originele Epson reserveonderdelen nodig?
    Stuur een email naar : onderdelen@card.nl of parts@mservice.nl en wij zullen direct contact met u opnemen omtrent uw verzoek voor reserve onderdelen.

    [b:8ec1e05708]RMA-formulier [/b:8ec1e05708]
    Bent u een Epson dealers en wenst u een toestel onder garantie te laten herstellen, vul dan onderstaand RMA formulier in en stuur het naar info@epson.nl.[b:8ec1e05708][/b:8ec1e05708]

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.