Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

krijg mijn all in one niet goed geinstalleerd

Fred40
7 antwoorden
  • Geachte forumleden,

    Ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen, want ik zit met mijn handen in mijn weelderige haarbos.

    Ik heb nu al 8 keer geprobeerd mijn all in one HP 310a te installeren en eigenlijk gaat ook alles wel goed behalve dan dat ik het HP solution centre nergens te zien krijg en deze blijkens ook in de computer nergens te bekennen is. Ik heb het volledige driver pakket gedownload en de optie voor de HP solution center ook aangevinkt maar niks dus. Ik heb het volgende geprobeerd-firewall aan uit- avg aan uit- met en zonder usb kabel tijdens installatie maar niks dus. Dus een grote help graag want ik kom er niet meer uit.

    Besturing windows 7 64.bit.
  • Heb je hem als admin geïnstalleerd?
    Systeem na installatie herstart?
  • Gaat het wellicht om één van deze (installatie) problemen op de site van HP support.
  • Bedankt voor het meedenken. In eerste instantie dacht ik het antwoord gevonden te hebben door de installatie van de Dot patch zoals voorgesteld op deze pagina. Maar ja..Nee hoor exact het zelfde resultaat. Hij staat wel in apparaatbeheer, maar niet in alle programmas. Ik heb mij wel aangemeld als admin en uiteraard de computer herstart.
  • vaker zie je dat het probleem verergert als men na de eerste mislukking niet goed deïnstalleert. daar is hp bepaald niet goed in.
    en als je al een aantal keren die software draaide wordt het alleen maar erger…
    wat ik zou doen, en uit ervaring werkt dat: ontkoppel de hp, verwijder alle hp-software via configuratiescherm/programmaas, open de verkenner, zorg dat verborgen bestanden en systeembestanden worden weergegeven, en zoek alles op van hp om dat botweg handmatig te verwijderen. nb: werk óók de mappen in documents&settings\gebruikersnaam cq gebruikers\gebruikersnaam op deze wijze door.
    laat daarna ccleaner het register opruimen, herstart de pc, installeer de software opnieuw en sluit de hp pas aan als de software daarom vraagt!
  • Ik heb niet zo lang geleden dezelfde ellende gehad.
    Als je oplossing van derkdejong niet werkt, alle NET dingen uit je programma's verwijderen en de goede op de MS site downloaden en installeren.
    mochten er voor andere progsels andere versies nodig zijn , krijg je vanzelf de goede melding.
  • Als je er zeker van bent dat de software en drivers van je all-in-one printer met succes zijn geïnstalleerd, zou je de HP Hardware Diagnostic Utility kunnen proberen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.