Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Printer probleem (epirpe10) Epson 850

FlvanSon
3 antwoorden
  • Ik heb sinds jaren al een Epson color 850 en werkte tot voor kort perfect. Nu heeft die de laatste tijd een vreemde eigenschap gekregen. Als ik print vanuit een appz bijvoorbeeld word,excel ofzo dan krijg ik de foutmelding:
    foutmelding epirpe10 neem contact op met leverancier.
    Nou heb ik gekeken en epirpe is de driver voor de epson.
    Volgende dingen heb ik al gedaan:
    - bios instellingen poort (parallel) verandert
    - drivers verwijderen
    - opnieuw installeren
    - kabel rechtstreeks aan computer niet via zipdrive
    - Epson helpdesk gebelt zeggen dat het een windows probleem is.

    Het geke is mijn pc ziet de printer wel. Monitor 2 van Epson kan gewoon alles weer geven zoals inktvoorraad, status etc. Maar ik kan niet printen.. whoaaaaaaaaaa

    wie weet er nog raad? Misschien een sitecom parrallel -> usb aansluiting?

    Alex@nder
  • Is dit wat?
  • Perfecto optie 2 was het!!!

    Vreemd blijf ik het vinden dat ik 2 keer de helpdesk heb gebelt van Epson en niemand een oplossing wist en dat op hun eigen site wel de oplossing stond maar niet de nederlandse dan…

    Toppie bedankt!!!!!!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.