Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

CanoScan N1220U wordt niet herkend

charrie
1 antwoord
  • Als ik mijn computer opstart, dan word mijn scanner de ene keer wel herkend, de andere keer krijg ik het bericht onbekend apparaat gevonden.
    Als de computer de scanner wel heeft herkend en ik wil gaan scannen dan krijg ik af en toe de volgende foutmelding:
    Unable to open TWAIN source. Please check connection. Then re-start Toolbox.
    Ik heb de drivers al gedownload, ik heb al een andere kabel geprobeerd, maar niets helpt.
    Kan iemand mij hierbij helpen???

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.