Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Probleem met scannen

4 antwoorden
  • Scanner: Canon N1240U Software: Scangear/Photostudio PC: Headstart P4 1.6 OS: Windows ME Bij voorbeeldscannen in Scangear/Photostudio, gaat alles goed Tot einde scan. Dan verschijnt de melding:”Photostudio heeft een fout Veroorzaakt in IOP.DLL. Photostudio wordt nu gesloten. Als zich opnieuw Problemen blijven voordoen, start u de computer opnieuw op.” Na opnieuw opstarten van alleen Photostudio, dan komt dezelfde melding, maar dan met het feit, dat een fout is veroorzaakt in KERNEL32.DLL. Het opnieuw opstarten van de PC helpt niet! Ook het verwijderen van andere USB-apparaten helpt niet. Het vreemde is, dat normaal scannen (zonder voorbeeld), wel goed gaat. Kan iemand mij hiermee helpen, of heeft iemand een soortgelijk probleem aan de hand gehad?
  • Kijk of je een fix van photoshop kan vinden
  • Probeer anders eens een ander programma om in te scannen. Bijv. Irfanview, waar je ook gewoon via de TWAIN interface kunt scannen. Wellicht is het een puur Photostudio gerelateerd probleem. Dan moet je idd naar een patch/fixs uitkijken.
  • Het scannen gaat nu weer probleemloos. Het enige wat ik gedaan heb, is de HD defragmenteren. Volgens mij ligt het hier niet aan, maar moet ik de scanner aangesloten laten. (ik heb sinds zaterdag weer 3 usb poortjes bij). Bedankt voor de hulp!! <font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: janvandenhoek op 2002-05-07 17:12 ]</font>

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.