Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Help!!! mn HD flipt

None
5 antwoorden
  • Heb al een tijdje geleden een nieuwe harddisk gekocht: IDE 40.0 Gb Maxtor 5400/100 4K040H2 (zo staat op factuur) Toen ik die indertijd in mn oude computer aansloot werkte hij totaal niet naar behoren, hij was heeeeeeel traag! dacht dat t aan mn computer lag, en omdat ik toch een nieuwe wilde aanschaffen heb ik dr verder nix mee gedaan. Heb ondertussen een nieuwe computer met asus a7v333, amd XP 2000 en een Maxtor hd 7200 toeren 40 gig schijf dr in (die prima werkt!!)

    So what's the problem:
    Als ik die kl*te hd dus dr bij stop en XP opstart krijg ik al de melding: SMAR Failure Predicted on Secondary Slave Maxtor 4D040H2 en: warning: immediately back-up your data and replace your hard disk drive a failure may be imminent. je kan nauwelijks bestanden overzetten naar die schijf (werkt traag… of je krijgt foutmelding over cyclische redundantie???) ook dr af halen gaat niet, en soms zijn je gegevens ineens (en voorgoed :-? weg) heb dr al naar gekeken met partitionmagic…
    Iemand nog ideeen, of gewoon terug sturen naar 1to0 (webwinkel)???

    Alvast hartstikke bedankt!
  • terug sturen ! :P
  • Hij geeft het eigenlijk zelf al aan.
    Ik raad je alleen wel aan om het aangetekend terug te sturen.
    Dan kunnen ze nooit zeggen dat ze het niet hebben gehad….
  • De SMART functie geeft aan dat er problemen zijn met de HD. Dat is altijd een reden om hem terug te sturen. Je kunt dan gewoon een vervanging krijgen. Je kunt erbij vermelden dat de SMART functie de problemen heeft gedetecteerd samen met de eventuele foutmelding/code.
  • Ga er mee terug na de winkel en probeer hem met bijbetaling te ruilen voor een 7200. Wel even melden dat hij toch defect is en ze hem anders ook terug moeten sturen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.