Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Fujitsu HD met pre SMART error

Wisja
3 antwoorden
  • Weet iemand een oplossing (anders dan weggooien) voor een HD met een pre SMART error (A106G3)
    Het betreft een HD van Fujitsu, MOG3102AT. De schijf is 1,5 jaar geleden gekocht en Fujitsu geeft alleen garantie voor 1 jaar.
  • Je moet je niet blind staren op de geboden garantietijd. In alle redelijkheid lijkt mij, dat na 1,5 jaar een HD bij normaal gebruik niet kapot mag zijn, als die dat al is.
    En met het Burgelijk Wetboek in de hand kom je ver in gans consumentenland. Want daarin staat beschreven, hoeveel rechten en plichten koper en verkoper hebben. En jij hebt primair te maken met de leverancier, die zich heeft verplicht om jopu een deugdelijk produkt te levern. En laat je niet afschepen, dat jij zelf contact op moet nemen met de importeut of fabrikant. Daartoe verplicht de leverancier zich ook op het moment, dat hij met jou een overeenkomst aangaat, oftewel jou tegen betaling een HD levert. Jan K.
  • Maak je borst maar nat met die Fi-shit-su-schijven. Op de zaak hebben we iets van 35 Deskpro's met deze schijven. Zijn bijna allemaal na 1.5 jaar overleden. Gecondoleerd… :o

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.