Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

HP DJ 697C probleem (evt. met foto!)

MicroHerz
4 antwoorden
  • Even een vraag. Als je een HP 697C hebt die goed werkt (die van mij dus niet), zou je voor mij het volgende willen doen?
    Ik kan ook een foto sturen om aan te geven waar het probleem zit, maar daarbij zal ik het ook omschrijven:
    Haal de stroom even van de printer.
    Doe de klep open.
    Je ziet de drie rollen en daaromheen een zwarte plaat over de hele breedte van het papier.
    Aan de linkerzijde zit een WIT frutseltje (ong. 5 cm breed, 0.75 cm diep, 3 mm dik) met een richel aan de bovenzijde, en een 'haakje'.

    Mijn vraag is nu: zit dit witte ding los (kan je ermee vrij van links naar rechts bewegen?), zit er een veerdruk achter (het springt terug naar een bepaalde stand), of is het gefixeerd (beweegt niet)?

    Mijn probleem is namelijk dat als de inktcartridges over deze lip heen beweegt, de lip meegetrokken wordt en de hele boel vastslaat tegen de zijkant van het tandwiel… Vast niet de bedoeling.
    Voor eventuele HP-affecionado's: kan ik dat lippie gewoon slopen? ik vermoed dat het dient om de kop van de printer schoon te maken o.i.d….
  • Ik denk dat ze je hier beter kunnen helpen en sneller:

    [b:4cf06712a4]HP Nederlandse Helpdesk[/b:4cf06712a4]
  • Uh,hu,

    even kijken hoor, ik vraag of iemand een aan dat lipje wil jutterren (heen en weer halen), en het advies is 'bel de helpdesk maar'? Even kijken….die gasten rekenen een hoop geld voor hulp die ze me waarschijnlijk niet in 2 minuten kunnen geven (tenzij de helpdesk toevallig dat ding zelf hebben staan!). Komt daar ook bij dat als ik de helpdesk vraag of ik dat ding eruit kan slopen er vast niet over garantie wordt gesproken :wink:
    neuh, als je zo'n ding hebt staan, voel dan even aan dat lipje. Toch bedankt voor de tip.

    Thor2002
  • Ik denk zeker niet dat dat de bedoeling is.
    Ik zou ook zeker niet de boel gaan slopen, dan vervalt alle garantie die er eventueel nog zou zijn.
    Waar heb je de printer gekocht?
    Je kan ook mailen naar HP dat kost alleen tijd en geen geld.
    HP heeft soms best goede regelingen voor het repareren van printers.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.