Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Leveranciers: waar gaat dit naar toe????

None
5 antwoorden
  • Mensen, het is echt ongelofelijk.
    Bij bedrijf A. te Ridderkerk een bestelling geplaatst voor maar €3100, netjes vooruit betaald (want wij kunnen alleen met een rekening betalen als we een BTW nummer hebben….), en afgewacht. Na twee weken besloten maar eens te bellen. Nee hoor meneer, u heeft niet betaald. Oh? En dat afschrift van de postbank liegt zeker? Nee hoor, onze administratie kan het niet vinden. Na 4 (!) telefoontjes met de postbank en A. adviseerd de postbank om A. naar hen te laten bellen :-? en die middag zegt A. Ja hoor, alles is binnen, de zending wordt z.s.m. verstuurd. 8)
    Na nog een week maar eens gebeld. Let wel: ik heb hier twee man ingehuurd om de boel te gaan assembleren…
    'Ja hoor meneer, het geld is binnen.' GOed zo, maar waar blijven mijn spullen dan? Oh, dat mobo is niet leverbaar, dat is er pas donderdag… ZEG dat dan :x Ik heb die spullen NODIG (een woord dat A. niet kent). Na nog eens gebeld blijkt dat de mobo's plots wel kunnen, maar de HD niet. Dan maar andere! Ja maar die zijn duurder. Ik weer aangedragen wat ze kunnen doen. Uiteindelijk veranderen ze de order, sturen ze één HD op onder rembours.
    Ik bel nog maar eens waar de rest blijft. De rest meneer???
    :evil:

    Om een tirade af te kappen, inmiddels ben ik 1 maand verder, heb ik één man ontslagen (er zit er nu nog maar één de hele dag te internetten op onze kosten) en heb ik GVD nog steeds NIKS.
    Nu moet ik ook nog eens ZELF achter dat pakket aan…..Wat een sof dit bedrijf.

    EN da nheb ik het nog niet eens over de zaak waar ik een simpele toner bestel, waarvoor ik een maand later bel en waar blijkt dat die toner niet leverbaar meer is…. Jongens, waar gaan die bedrijven naar toe? Zijn er nog bedrijven die gewoon netjes leveren, of even bellen als iets niet gaat?

    Thor2002
  • Persoonlijk heb ik goede ervaringen met NoRRoD, ze zouden bijvoorbeeld in drie weken leveren, maar het duurde slechts éen week. Later, toen een gekocht moederbord problemen gaf - en andere moederborden uit die serie ook - had ik binnen een paar dagen een ander type moederbord, met korting. Dat andere moederborden van hetzelfde type dezelfde problemen gaven heeft hun technische dienst ter plekke uitgezocht.

    Ik denk dat je met vergelijkbare zaken, zoals Funprice, ook goed af bent. Deze zijn groot genoeg om echt professioneel te zijn en klein genoeg voor persoonlijke aandacht.
  • Mag je als bedrijf niet rechtstreeks naar een groothandel?
  • jurist ertegenaan zetten :

    Als bedrijf iets bij een bedrijf besteld, betaal je toch pas na ontvangst van de goederen ?
    Het lijkt net alsof ze je als een particulier behandelen (op een rotte manier dan).
  • Beste Thor, die handelswijze is inderdaad wraakroepend.
    Ik plaats regelmatig bestellingen in NL, en heb nog nooit problemen gehad.
    Wat denk je echter van het volgende verhaal:
    Plaats een bestelling hier in BE, en krijg ze toegestuurd 1 week later.
    Is slechts de helft geleverd. Zijn leverproblemen en moet op de rest een maand wchten. Na zes weken gebeld en men zegt mij heel vrolijk dat er op mijn naam geen bestelling bij hen geplaatst is.
    Per post een ingebrekestelling verstuurd, en men bevestigd dat antwoord per brief. Tot ik nog eens 2 weken later de rekening krijg van de ganse bestelling.
    Ik verwijs hen naar hun schrijven van 2 weken voordien, en vraag hoe ze aan dat bedrag komen, vermits ik (volgens henzelf dus)geen bestelling geplaatst heb. Toen werden ze wakker en stuurden mij de rest van de bestelling met taxipost, 48 uur later, met de vraag of ik binnen de 5 werkdagen wou betalen. Ik heb ze dan ook volgens de wettelijke termijn nog 30 dagen laten sudderen voor ze mijn poen kregen.
    Verontschuldigingen? Dag Jan. Je ziet maar, zulke praktijken doen zich overal voor. En laat hen dan maar klagen dat het commercieel minder goed gaat…… :wink:

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.