Vraag & Antwoord

Anders (hardware)

Problemen met Dell computers! Wie ook?

14 antwoorden
  • Ik ben op 22 november begonnen met het bestellen van een Dell computer. Op 3 december heb ik betaald. (€ 2165,80) het is vandaag 20 december en ik heb nog geen eens een bevestiging binnen! Wie heeft nog meer van deze ervaringen??
  • kan lang duren een bankoverschrijving . maar wie betaald er tegenwoordig nu nog zoveel geld VOOR de levering. en anders laat je de bank het geld terugboeken :roll:
  • Volgens mij stond er deze maand in de Computer!Totaal ook een stukje met kritiek op de service van Dell. Overigens is het wel logisch dat je bij Dell vooruit moet betalen, ze sturen de apparatuur immers op. Dat is toch een groter risico dan wanneer je je PC in de winkel afhaalt.
  • Dell heb ik nooit problemen van dien aard meegemaakt. Maar via hun website kan je de bestelling "volgen" waar je PC zich exact bevindt, of die ingeklaard is e.d. Dell assembleert voor de Europese markt in Ierland. Via hun website middels een bepaalde bestellingsnummer kan je traceren (tracingnumber, bijvoorbeeld zoiets: "ET20020916_0000006048") en meestal sturen ze de PC via Frankrijk (Calais) en belgie en komt het ergens in Eindhoven aan. Transporteur UP etc... Eveneens kan je je Emailadres achterlaten met de optie of je regelmatig op de hoogte gehouden wil worden van je order. Dan krijg je Emails zoals dit: ------------------------------------------------- Dell OrderWatch Service! ********************************************************************** Your order number "9-cijferig nummer" left Dell's European Manufacturing Facility on 12/02/02. NOTE: Please do not respond to this E-Mail. This mail is generated by an automated service. Replies to this mail are not read by customer service, technical support, or sales representatives. If you need additional assistance with your order, please contact your sales representative. http://support.euro.dell.com/uk/en/olos/orderinfo.asp?cn=NL0203558&c=nl&l=en&OrderOrPO=on&SecondNumber= ********************************************************************** Thanks for choosing Dell! ********************************************************************** En dit soort dingen via de website van de transporteur: ----------------------------------------- Als u het gevoel heeft dat deze informatie verlopen is, probeer svp uw browser-cache leeg te maken en de pagina opnieuw te laden. Oproepstatus-informatie Oproepstatus Verzonden Soort oproep Whole Unit Dispatch Oproepdatum 5/4/2002 Datum en tijd van aankomst (GMT)* Op het moment is geen aankomsttijd beschikbaar, ga het later svp nog eens na. ------------------------------------------- Ik zal je een telefoonnummer geven van Customer Care in Amsterdam, leg daar je verhaal uit: Customer Care A'dam: tel:020-6744325 Suc6, Aswin
  • Dell geeft zelf toe dat er van alles is misgegaan. Maar je zult het maar meemaken....
  • [quote:fccbce5b14="PS"]Volgens mij stond er deze maand in de Computer!Totaal ook een stukje met kritiek op de service van Dell. Overigens is het wel logisch dat je bij Dell vooruit moet betalen, ze sturen de apparatuur immers op. Dat is toch een groter risico dan wanneer je je PC in de winkel afhaalt.[/quote:fccbce5b14] betalen bij aflevering voor beide goede optie toch :wink:
  • Je kan ze natuurlijk altijd ff bellen, nummer stond in de C!T: 020-6744873. Ze zullen het wel druk hebben zo tegen de kerst.... jammer dat je dan zo'n vertraging krijgt :(
  • Natuurlijk heb ik al tig keer gebeld. Ook heb ik de consumentenbond waar ik lid van ben gebeld, maar die staan eigenlijk ook machteloos. Wel werd me verteld dat er steeds meer klachten over Dell binnenkomen. (Van Mw. Postma van de consumentenbond gehoord) Ik koop er in ieder geval niks meer. 22 november besteld en levering medio januari. Als ze zo doorgaan verkopen ze niks meer!
  • In november besteld. In januari geleverd. Dan is dit dus een verouderd systeem , krijg je natuurlijk wel een fikse korting :D , das in iedergeval meegenomen. 8)
  • Ik denk niet dat Dell korting geeft, zeker niet als er al betaald is zoals in dit geval. :(
  • De soap gaat maar door en door.... UPS, de pakjesbezorger, heeft de pc binnen, maar mag niet leveren van Dell. Heb al op 3-12 betaald! Dit is echt zo ongelooflijk!
  • mooi verhaal voor OOK DAT NOG op TV :wink:
  • hehe.. :) In België is het RECHT VAN ANTWOORD :lol: :lol: :lol:
  • Welk antwoord, duivel?

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.