Populaire dossiers

Airfryers

Open dit dossier

Stofzuigers

Open dit dossier

Laadpaal thuis

Open dit dossier

Slaapwijzer

Open dit dossier

Robotstofzuigers

Open dit dossier

Afvallen

Open dit dossier

Bekijk een overzicht van alle dossiers

Snel de koffiemachine vinden die bij jou past? Gebruik onze koffiewijzer!

Beantwoord enkele korte vragen en deze slimme productkiezer geeft jou een persoonlijk advies.

Ga naar de koffiewijzer

Nieuwste artikelen

Review Dreame H13 Pro – Krachtige steelstofzuiger voor nat en droog

Stofzuiger

Review Dreame H13 Pro – Krachtige steelstofzuiger voor nat en droog

De Dreame H13 Pro-steelstofzuiger is voornamelijk bedoeld voor het schoonmaken van harde vloeren. Ondanks het gewicht van 5,6 kilo gaat dat met een groot gemak. Dat heeft het apparaat onder meer te danken aan de nieuwe wieltjes en het zelfreinigende systeem.

Wat kun je zelf doen tegen hittestress in je woonomgeving?

Aansprakelijkheids verzekering

Wat kun je zelf doen tegen hittestress in je woonomgeving?

Tijdens een hittegolf blijft de warmte in stedelijk gebieden langer hangen. Meer groen en meer schaduw helpen om het in en om het huis ietsje koeler te houden. Wat kun je zelf doen en wat kun je samen met je buren doen om dat soort hittestress in de stad aan te pakken? We geven tips voor huis, tuin, balkon én straat.

Waar voor je geld: 5 wasmachines met 11 of 12 kilo laadvermogen

Wasmachine

Waar voor je geld: 5 wasmachines met 11 of 12 kilo laadvermogen

Bij ID.nl zijn we dol op kwaliteitsproducten waar je niet de hoofdprijs voor betaalt. Een paar keer per week speuren we binnen een bepaald thema naar zulke deals. Op zoek naar een wasmachine met een ruim vulgewicht van wel 11 of 12 kilo? Vandaag hebben we vijf interessante modellen voor je gespot.

Zo houd je je elektrische auto in topconditie

Elektrisch rijden

Zo houd je je elektrische auto in topconditie

Kostenbesparing en minder frequent onderhoud worden vaak aangehaald als aantrekkelijke voordelen van elektrische auto's. Hoewel dat natuurlijk enigszins klopt, is het geen vrijbrief om je elektrische auto vervolgens totaal te verwaarlozen. Om de levensduur te maximaliseren, blijft goede verzorging belangrijk. In dit artikel wijzen we je waar je precies op moet letten om je elektrische auto in topconditie te houden.

Populaire artikelen

10 klusjes om in april aan te pakken

Stofzuiger

10 klusjes om in april aan te pakken

Een nieuwe lente, een nieuw geluid*. Heb je er ook zo’n zin in? Om helemaal met een opgeruimd gevoel het voorjaar in te gaan, is dit hét moment om letterlijk en figuurlijk de bezem door je huis te halen. Met deze 10 echte aprilklussen maak jij deze lente een vliegende start!

Haal het meeste uit je airfryer: praktische tips en trucs

Frituurpan

Haal het meeste uit je airfryer: praktische tips en trucs

In dit artikel delen we allerlei handige tips over het schoonmaken, onderhoud en optimaal gebruik van je airfryer, inclusief een paar creatieve toepassingen en veel voorkomende fouten om te vermijden. Leer hoe je je favoriete gerechten kunt bereiden met minder olie én minder rommel (win-win!), maar ook hoe je jouw gerechten altijd heerlijk knapperig op tafel tovert.

Zonnescherm schoonmaken: zo verdwijnen vlekken als sneeuw voor de zon ☀️

Tuin (overig)

Zonnescherm schoonmaken: zo verdwijnen vlekken als sneeuw voor de zon ☀️

Nu de lente is aangebroken, laat de zon zich steeds vaker zien. En hij wordt ook steeds krachtiger. De hoogste tijd dus om je zonnescherm of markies schoon te maken, zodat je geen sporen van groene aanslag, vogelpoep of schimmel meer ziet. Met dit stappenplan ziet je zonnescherm er weer stralend netjes uit. Laat de zomer maar komen!

Waar voor je geld: 5 goedkope grasmaaiers van max 230 euro

Grasmaaier

Waar voor je geld: 5 goedkope grasmaaiers van max 230 euro

Bij ID.nl zijn we dol op kwaliteitsproducten waar je niet de hoofdprijs voor betaalt. Een paar keer per week speuren we binnen een bepaald thema naar zulke deals. Op zoek naar een betaalbare grasmaaier om jouw gazon te kortwieken? Vandaag hebben we vijf interessante modellen voor je gespot.

Kieskeurig
Kieskeurig logo

Vergelijk producten, prijzen en shops

Bezoek Kieskeurig.nl

Review.nl
Kieskeurig logo

Test gratis de nieuwste producten en geef je mening!

Bezoek Review.nl