Populaire dossiers

Airfryers

Open dit dossier

Stofzuigers

Open dit dossier

Laadpaal thuis

Open dit dossier

Slaapwijzer

Open dit dossier

Robotstofzuigers

Open dit dossier

Afvallen

Open dit dossier

Bekijk een overzicht van alle dossiers

Snel de koffiemachine vinden die bij jou past? Gebruik onze koffiewijzer!

Beantwoord enkele korte vragen en deze slimme productkiezer geeft jou een persoonlijk advies.

Ga naar de koffiewijzer

Nieuwste artikelen

Consumenten testen: de BYD DOLPHIN

Elektrisch rijden

Consumenten testen: de BYD DOLPHIN

De BYD DOLPHIN mag dan heel concurrerend geprijsd zijn, maar dat wil niet zeggen dat er is beknibbeld op de binnenruimte of de standaarduitrusting. Integendeel zelfs: de drie testrijders die voor de Kieskeurig.nl EV-duurtest met de BYD DOLPHIN op pad gingen, prijzen de auto om zijn hoogstaande comfort en luxe uitrusting.

Waar voor je geld: 5 goede systeemcamera's van max 2000 euro

Systeemcamera

Waar voor je geld: 5 goede systeemcamera's van max 2000 euro

Bij ID.nl zijn we dol op kwaliteitsproducten waar je niet de hoofdprijs voor betaalt. Een paar keer per week speuren we binnen een bepaald thema naar zulke deals. Op zoek naar een hoogwaardige systeemcamera waarmee je prachtige foto’s kunt maken? Vandaag hebben we vijf interessante modellen voor je gespot.

Zó helpt slimme technologie ouderen om langer thuis te blijven wonen

Medisch-gezondheid (overig)

Zó helpt slimme technologie ouderen om langer thuis te blijven wonen

De vergrijzing neemt toe en de zorgbehoefte stijgt. Toch willen ouderen het liefst zo lang mogelijk zelfstandig thuis blijven wonen. Technologie kan hierbij helpen. Van slimme sensoren tot communicatie-apps: in dit artikel lees je welke handige technologische hulpmiddelen het leven van ouderen makkelijker en veiliger kunnen maken.

Onderhoud elektrische auto voordeliger dan van brandstofauto

Elektrisch rijden

Onderhoud elektrische auto voordeliger dan van brandstofauto

Wie in 2023 zijn auto liet onderhouden en repareren, was daar gemiddeld 701 euro aan kwijt. Daarbij zijn er wel grote verschillen tussen auto’s met een traditionele verbrandingsmotor enerzijds en elektrische (EV) en plug-in hybride auto’s (PHEV) anderzijds: wie elektrisch rijdt, is véél goedkoper uit.

Populaire artikelen

Haal het meeste uit je airfryer: praktische tips en trucs

Frituurpan

Haal het meeste uit je airfryer: praktische tips en trucs

In dit artikel delen we allerlei handige tips over het schoonmaken, onderhoud en optimaal gebruik van je airfryer, inclusief een paar creatieve toepassingen en veel voorkomende fouten om te vermijden. Leer hoe je je favoriete gerechten kunt bereiden met minder olie én minder rommel (win-win!), maar ook hoe je jouw gerechten altijd heerlijk knapperig op tafel tovert.

Zonnescherm schoonmaken: zo verdwijnen vlekken als sneeuw voor de zon ☀️

Tuin (overig)

Zonnescherm schoonmaken: zo verdwijnen vlekken als sneeuw voor de zon ☀️

Nu de lente is aangebroken, laat de zon zich steeds vaker zien. En hij wordt ook steeds krachtiger. De hoogste tijd dus om je zonnescherm of markies schoon te maken, zodat je geen sporen van groene aanslag, vogelpoep of schimmel meer ziet. Met dit stappenplan ziet je zonnescherm er weer stralend netjes uit. Laat de zomer maar komen!

Waar voor je geld: 5 goedkope grasmaaiers van max 230 euro

Grasmaaier

Waar voor je geld: 5 goedkope grasmaaiers van max 230 euro

Bij ID.nl zijn we dol op kwaliteitsproducten waar je niet de hoofdprijs voor betaalt. Een paar keer per week speuren we binnen een bepaald thema naar zulke deals. Op zoek naar een betaalbare grasmaaier om jouw gazon te kortwieken? Vandaag hebben we vijf interessante modellen voor je gespot.

Zo herstel je verzakte bestrating in je tuin

Tuin (overig)

Zo herstel je verzakte bestrating in je tuin

Nu het voorjaar voor de deur staat, is het weer tijd om klusjes in de tuin aan te pakken. Je hebt misschien wel een terras of pad dat in de loop van tijd wat is verzakt, bijvoorbeeld omdat zand is weggespoeld of omdat de ondergrond niet stabiel meer is. In deze handleiding lees je hoe je dat weer piekfijn in orde kunt brengen.

Kieskeurig
Kieskeurig logo

Vergelijk producten, prijzen en shops

Bezoek Kieskeurig.nl

Review.nl
Kieskeurig logo

Test gratis de nieuwste producten en geef je mening!

Bezoek Review.nl