Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Programmeren

[USCript] Geluid werkt niet in TO

webspider
2 antwoorden
  • Hmm :-/
    Mijn cole lijkt niet echt te werken. Ik krigj wel de log-entrys, amar het geluid doet <<NIKS>>

    [code:1:a6f18b3dce]#exec AUDIO IMPORT FILE="sounds\matrix.wav" NAME="Matrix" GROUP="VampFX"

    class Vampire extends Mutator;

    var bool Initialized;

    function PostBeginPlay()
    {
    if (Initialized)
    return;
    Initialized = True;
    Log("Vampire mod LOADED");
    Level.Game.RegisterDamageMutator( Self );
    }

    function MutatorTakeDamage( out int ActualDamage, Pawn Victim, Pawn InstigatedBy, out Vector HitLocation,
    out Vector Momentum, name DamageType)
    {
    if (InstigatedBy.IsA('Bot') || InstigatedBy.IsA('PlayerPawn'))
    Log("Hit!");
    PlaySound(Sound'Matrix');
    if ( NextDamageMutator != None )
    NextDamageMutator.MutatorTakeDamage( ActualDamage, Victim, InstigatedBy, HitLocation, Momentum, DamageType );
    }[/code:1:a6f18b3dce]
    Alles compileert prima, maar geen geluid te horen..

    iemand ideeen?
  • Heb je die wav-file wel in dezelfde map staan als je script ???

    Dus een structuur als :

    - MyPackage - Class
    - MyPackage - Sounds

    En welk formaat wav gebruik je ?

    Meer info vind je zowiezo hier : http://wiki.beyondunreal.com/wiki
    (tegenwoordig is de inhoud van die site ook te downloaden zodat je ook zonder internet alles kunt nalezen :))

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.