Vraag & Antwoord

Programmeren

[USCript] Geluid werkt niet in TO

2 antwoorden
  • Hmm :-/ Mijn cole lijkt niet echt te werken. Ik krigj wel de log-entrys, amar het geluid doet <<NIKS>> [code:1:a6f18b3dce]#exec AUDIO IMPORT FILE="sounds\matrix.wav" NAME="Matrix" GROUP="VampFX" class Vampire extends Mutator; var bool Initialized; function PostBeginPlay() { if (Initialized) return; Initialized = True; Log("Vampire mod LOADED"); Level.Game.RegisterDamageMutator( Self ); } function MutatorTakeDamage( out int ActualDamage, Pawn Victim, Pawn InstigatedBy, out Vector HitLocation, out Vector Momentum, name DamageType) { if (InstigatedBy.IsA('Bot') || InstigatedBy.IsA('PlayerPawn')) Log("Hit!"); PlaySound(Sound'Matrix'); if ( NextDamageMutator != None ) NextDamageMutator.MutatorTakeDamage( ActualDamage, Victim, InstigatedBy, HitLocation, Momentum, DamageType ); }[/code:1:a6f18b3dce] Alles compileert prima, maar geen geluid te horen.. iemand ideeen?
  • Heb je die wav-file wel in dezelfde map staan als je script ??? Dus een structuur als : - MyPackage - Class - MyPackage - Sounds En welk formaat wav gebruik je ? Meer info vind je zowiezo hier : http://wiki.beyondunreal.com/wiki (tegenwoordig is de inhoud van die site ook te downloaden zodat je ook zonder internet alles kunt nalezen :))

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.