Vraag & Antwoord

Programmeren

Access gegevens ophalen in WORD (2002)

2 antwoorden
  • Ik wil mbv de samenvoegfunctie van word gegevens vanuit Access invoegen in mijn Wordbrief. Ik heb in Access een eenvoudige database met 3 aan elkaar gerelateerde tabellen. Tijdens de ontwerpfase van het WORDdocument moet ik telkens van gegevensbestand wisselen om gegevens uit 1 tabel in te voegen. Als ik klaar ben en ik ga daadwerkelijk samenvoegen dan worden alleen de gegevens van de laatst geselecteerde tabel ingevoegd , de andere geven syntaxfouten. Is er een manier (zonder VBA) om 3 (of n) tabellen tegelijkertijd 'current' te krijgen bij de samenvoegactie? Of ben ik gedwongen met VB aan de gang te gaan? Wie kan mij uit de brand helpen :roll: ?
  • Probeer in Access een SelectieQuery te maken waarin alle tabellen samengevoegd worden. Koppel deze Query aan MS-Word. Dit werkt alleen als de tabellen de juiste relatie hebben. Wim

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.