Vraag & Antwoord

Programmeren

[Access]Rapport probleem/vraag

1 antwoord
  • Hallo ik zit met een probleem bij het maken van mijn rapport. Het volgende is wat ik nu heb : Ik heb nu een tabel(controle) gemaakt met de volgende velden : ID, Datum, O1, Onderdeel, Oorzaak, Oplossing Hier wordt bijvoorbeeld de volgende regel ingevoerd : 44353|4-11-02|bfb|Aardelektrode|niet aanwezig|Aanbrengen Het veld O1 is opgenomen, omdat het onderdeel Aardelektrode ook nog op een ander niveau voorkomt en het record moet uniek blijven, hier staat bfb voor Bouwkundig- Fundatie-Bliksembeveiliging. Nu wil ik als ik alle onderdelen van de controle heb ingevoerd een rapport maken, in dit rapport moeten dan de verschillende niveaus apart komen te staan. Dus een simpele query als 'Select *' helpt niet, dan krijg ik lange lijst met alle records. Nou zou ik per Onderdeel een aparte query kunnen maken, maar dit levert dan ontzettend veel query's op, namelijk 227. Nu zoek ik dus naar een manier waarmee alle records op een rapport komen, maar dat ik de plaats waar deze komen zelf kan aangeven, en ook nog labels kan toevoegen. Ik weet niet of het misschien mogelijk is omm 227 tekstvakjes neer te zetten en per tekstvak een query in te voeren, of dat er misschien nog een andere mogelijk is Ik hoop hiermee mijn probleem duidelijk te hebben beschreven en dat iemand een oplossing weet

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.